جانشین فرمانده کل سپاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: امروز موشک‌های سپاه به طور بومی آماده‌اند تا هدف‌های مختلف منطقه‌ای را در هر تعدادی و در هر نقطه‌ای مورد اصابت قرار دهند.

به گزارش ایلنا، حسین سلامی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران با بیان اینکه تاسیس سپاه و بسیج معجزه فکری امام بود که تنها از ذهنی الهی می‌تواند بیرون آید، اظهار داشت: تعبیه نظام ولایی مستحکم‌ترین ساختاری بود که امام برای حفظ اسلامیت و پاسداری از جمهوریت نظام ایجاد کردند و شورای نگهبان، مجلس و... در این مساله نقش دارند.

اهم اظهارات جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عبارت است از:

  • سپاه جوشیده از متن انقلاب است.  این نیرو قادر بوده است از توطئه‌ها با کمک رهبری و ملت با پیروزی عبور کند و امروز هم دشمن نمی‌خواهد کشور را از تهدیدات خود در امان نگاه دارد که این موضوع را از تجزیه‌طلبی در نقاط گوناگون کشور تا به هم زدن اوضاع داخلی مشاهده می‌کنیم.
  • در تمام صحنه‌های نبرد سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی کشور پیروزی‌های بزرگی را به دست آورده است و قدرتی عظیم و جهانی آفریده شده است.
  • هرجا آمریکایی‌ها وارد شده‌اند جز ناکامی و سرافکندگی چیز دیگری نصیبشان نشده است و این کشور اکنون با 5/9 درصد بیکاری بیکارترین کشور جهان است، کمتر از 5 درصد زوج‌های جوان تا سن 50 سالگی با یکدیگر می‌مانند، کودکان مورد تهاجم اخلاقی قرار می‌گیرند و همان عواملی که باعث سقوط امپراطوری رم و فروپاشی شوروی شد در زوال این امپراطوری نقش ایفا می‌کنند.
  • مقاومت مسلمانان با الهام از انقلاب اسلامی هزینه گزاف و بدون دستاورد مادی و معنوی برای آمریکایی‌ها آورده است و جهان به سوی نظم جدیدی می‌رود و نبردهای ملت‌های مسلمان به خصوص ملت ایران در مقابل استکبار به فرازهای آخر خود نزدیک می‌شود و بشارت‌های فراوانی برای پیروزی وجود دارد که اعتماد به نفس ملی، اقتدار و انسجام شاخصه‌های ملت مسلمان ایران است.
  • امروز سپاه همه سازه‌های لازم برای مقابله با استکبار در همه صحنه‌ها را به دست آورده است تا در کنار ارتش، آمادگی ایستادگی در همه سطوح را ایجاد کند و امروز موشک‌های سپاه به طور بومی آماده‌اند تا هدف‌های مختلف منطقه‌ای را در هر تعدادی و در هر نقطه‌ای مورد اصابت قرار دهند.
  • در سیستم پدافند هوایی به جهش‌های قابل قبولی رسیده‌ایم و هرجا دشمن ما را محدود کرده به نقطه قوت ما تبدیل شده است. امروز قدرت دفاعی ما مبنایی کاملا ملی دارد و شناورهای رزمی سپاه قادرند در هر نقطه‌ای با حرکت علیه هر قدرت دریایی با هر مقیاسی حماسه‌های بزرگی را بیافرینند و نیروی زمینی نیز که متکی به قدرت بسیج است آماده است از حریم مرزهای کشور دفاع کند و چشمان تیزبین سپاه نیز عرصه‌های اطلاعاتی را برای ما باز می‌کند.
  • امروز در تامین امنیت داخلی نیز هیچ مشکلی نداریم، زیرا با نهرهای جوشان از اقیانوس ملت خیابان‌ها پر از مردان و زنان مجاهدی است که حاضرند از امنیت و استقلال کشور دفاع کنند.
  • سپاه در مقابله با جنگ نرم نیروهای بسیج را آماده کرده است. امروز دشمن که از جنگ سخت کامی نبرده جنگ نرم را آغاز کرده است و می‌خواهد چهره عفیف جوانان ما را با نمادهای شیطانی به چهره‌های عصیانگر تبدیل کند و حجاب زنان را عوض کند اما زنان و دختران مسلمان ما از ارزش‌های اسلامی حمایت می‌کند.
  • ما آماده‌ایم در کنار این ملت عزیز و با پیروی از رهنمودهای سازنده و حکیمانه رهبری افق‌های پیروزی را به سمت قله‌های درخشان عدالت و استقلال ببریم و ما همه خصوصیات یک قدرت جهانی را به برکت داشتن رهبری، ملت، سرزمین و کشور بزرگ، داریم.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 75756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =