شهردار اردبیل گفت: تامین منافع اکثریت شهروندان و توجه به پروژه هایی که جنبه فرهنگی و اجتماعی داشته باشد از رویکرد اصلی شهرداری اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان تصریح کرد: تامین منافع اکثریت شهروندان و توجه به پروژه هایی که جنبه فرهنگی و اجتماعی داشته باشد از رویکرد اصلی شهرداری اردبیل است و پروژه هایی که فاقد ضرورت است در اولویت اجرایی قرار نخواهند گرفت.

وی با بیان این که اصحاب فرهیخته و قشر بیدار جامعه در طول سال های گذشته تلاش بیشتری در راستای تحقق مطالبات شهروندان انجام داده اند افزود: انعکاس عملکرد شهرداری اردبیل به صورت شفاف و روشن در توسعه شهر مهم است و این روشنگری از سوی این قشر بیدار و فرهیخته جامعه است .

شهردار اردبیل ضمن تقدیر و قدرانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالان مجازی گفت: این نشست، فرصتی است تا پرسش و پاسخ با خبرنگاران و اصحاب رسانه منجر به تحقق مطالبات مردمی و ارتقا خدمات ارایه شده از سوی شهرداری اردبیل به شهروندان شود و چنانچه این اطلاعات به صورت شفاف در اختیار جامعه قرار نگیرد مطالبات شهروندی تحقق نیافته و شهر در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت.

لطف اللهیان در خصوص بودجه سال 97 اظهار کرد: بودجه ی 577 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل در مراسمی تقدیم شورا شد و هرچند این بودجه با هم اندیشی و همفکری تنظیم شده است اما امیدواریم این لایحه درکمیسیون های مختلف شورای شهر در اسرع وقت بررسی شود تا شهرداری اردبیل بتواند خدمات بهینه به شهروندان ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری از سال ۹۳ تا ۹۷ با افزایش مواجه بوده است بیان داشت: بودجه شهرداری از ۲۳۵ میلیارد تومان در سال ۹۳ به ۲۹۵ میلیارد در سال ۹۴ و ۲۹۷ میلیارد در سال ۹۵ رسیده است.

شهردار اردبیل گفت: ۱۱۹ میلیارد تومان و به عبارتی یک پنجم بودجه، سهم شهرداری در سرمایه گذاری بخش خصوصی پیش بینی شده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود:کاهش هزینه‌های جاری عامل مهمی برای پیش رفتن به سمت شهری انسان محور و ارتقای کیفیت زندگی شهری در اردبیل خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =