در روز دوشنبه هفتم اسفند، مهم‌ترین خبر به سخنان رهبر انقلاب اختصاص داشت. پیام تازه مدیرعامل آسمان و واکنش یکتا ناصر به انتقاد پروانه معصومی از لیلا حاتمی هم مخاطبان زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، مهم‌ترین خبر به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری اختصاص داشت.

این پرسش که بودجه موسسه آیت‌الله مصباح تصویب شد؟ هم خبرساز شد. ماجرای مذاکره تلفنی هاشمی‌رفسنجانی با آیت‌الله خامنه‌ای در شب عروسی دختر مطهری مخاطبان زیادی پیدا کرد. پیکرهای جان‌باختگان سقوط هواپیما در پزشکی سپاه شناسایی می‌شوند مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، اختلاس‌گر نفتی خط تلفن ۲.۵ میلیارد تومانی داشت پربازدیدترین خبر بود. پیام تازه مدیرعامل آسمان درباره سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج با استقبال کاربران همراه شد. بسیاری هم خواستند از ارقام جدید بیمه شخص ثالث آگاه شوند.

در سرویس فرهنگ، واکنش یکتا ناصر به انتقاد پروانه معصومی از لیلا حاتمی برای کاربران جالب توجه بود. این گفته تهیه‌کننده «لاتاری» خطاب به احمد نجفی که ای کاش به تبعات کارتان فکر می‌کردید هم بازدید زیادی داشت. علت مرگ بازیگر زن سرشناس هندی هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، خبر آمد که اعتراض مردمی زیباکلام را مجبور به عذرخواهی کرد. در ادامه،  جدیدترین تصویر از محل سقوط هواپیما تهران-یاسوج پرکلیک شد. همچنین اعتراض دانشجویی در یک همایش مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، افشاگری الاخبار از تحرکات کشوری که هیچ‌گاه در امور سوریه به حساب نیامد مورد توجه قرار گرفت. راه حل بحران یمن و آغاز بهبود روابط عربستان و ایران توجه کاربران را به خود جلب کرد. این خبر هم که زنان سعودی به خدمت سربازی می‌روند با استقبال روبرو شد.

در سرویس ورزش، ادعای تازه درباره خانمی که در تصادف جنجالی بود پربازدید شد. در ادامه، اعتراف قائدی در بیمارستان از زبان قاضی آمد. ببینید «هانا» یادگار هادی نوروزی چه خانمی شده است هم بسیار پرکلیک شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، جعبه سیاه رسید اما... مورد توجه قرار گرفت و پربازدید شد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =