انتخاب نوشت:حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: از طرف تشکل های اصلاح طلب فرد یا افرادی برای ملاقات با رهبری تعیین نشده اند.

محمدعلی ابطحی در پاسخ به این سوال که آیا اخباری که در مورد درخواست اصلاح طلبان از سید محمد صدر و آیت الله موسوی خوئینی ها برای ملاقات با رهبری مطرح می شود، تصمیم تشکیلاتی اصلاح طلبان است یا خیر، گفت: موضوع معرفی افراد از سوی اصلاح طلبان برای دیدار رهبری صحت ندارد. گرچه جدای از دیدار رهبر معظم انقلاب، گفت‌وگو با جریانات مختلف همیشه موردحمایت اصلاح طلبان بوده است ولی تا کنون افرادی مشخص برای این کار از سوی جریانات اصلاح طلب و یا شخص آقای خاتمی معرفی نشده اند. چون اساسا اصلاح طلبان و یا هر گروه دیگری وقتی می توانند افرادی را معرفی کنند که از طرف رهبری چنین چیزی خواسته شده باشد؛ طبیعتا اصلاح طلبان نمی توانند به صورت یکسویه افرادی را برای ملاقات و گفت و گو با رهبری معرفی کنند.

او اضافه کرد: نکته دیگر این که در خصوص این موضوع، این است که آقای جهانگیری تا کنون تلاش زیادی انجام داده و نسبتا موفق هم بوده و در میان اصلاح طلبان نیز از جایگاه معتبری برخوردار است.

این عضو مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: آقایان صدر و موسوی خوئینی ها هر دو چهره های سرشناس و بزرگی در جریان اصلاح طلبی هستند اما خبری که در مورد آنها منتشر شده، درست نیست.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =