به گزارش مهر، دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از تغییر برگزاری زمان این جشنواره خبر داد و گفت: هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

رسول صدرعاملی در نشست خبری به مناسبت برگزاری هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اظهار داشت: جشنواره به دلایل متعدد از جمله مشکلات مالی امکان داشت امسال برگزار نشود اما با همیاری دوستان و مسئولان شهری شاهد برگزاری هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات نیز خواهیم بود.

جشنواره حسنات به شکل کامل متعلق به اصفهان است

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه کودکان و نوجوان نیز به نام اصفهان است و هر سال با اما اگرهایی با همکاری مسئولان پایتخت در این شهر برگزار می‌شود، بیان داشت: باید توجه کنیم که جشنواره حسنات به شکل کامل متعلق به اصفهان است و برای افرادی که فیلمسازی برای آنها جدی است تکیه گاه معتبر و ماندگاری محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به اینکه این رخداد تنها جشنواره‌ای است که در طول ۶ دوره‌ برگزاری به همت بخش خصوصی برگزار شده است، تاکید کرد: امسال برگزاری جشنواره را در اردیبهشت‌ماه شاهد خواهیم بود و سعی ما این است که این فصل زیبا در سال‌های بعد نیز به عنوان زمان برگزاری جشنواره حسنات قرار گیرد.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با تاکید بر این نکته که تمامی زیبایی و نیکی‌های جهان زیر مجموعه حسنات محسوب می‌شود و در فیلمی نیست که اثری از نیکوکاری یافت نشود، تصریح کرد: بسیاری از فیلمسازهای خوب کشورمان فیلم خود را با شوق برای این جشنواره می‌فرستند و یا به شکل اختصاصی برای این جشنواره فیلم می‌سازند.

دغدغه هر ساله مسئولان جشنواره حسنات

وی با اشاره به دغدغه هر ساله مسئولان جشنواره حسنات تصریح کرد: هر سال از چند ماه مانده به جشنواره باید از مسئولان خواهش کنیم تا برای برقراری جشنواره کمک کنند و این مسایل و دغدغه‌ها تا دقایقی مانده به جشنواره ادامه دارد.

صدرعاملی اضافه کرد: بر این عقیده هستیم که در چنین جشنواره ای که هدفمند برگزار شده است باید حداقل ۱۲ سال بدون دغدغه را بگذراند تا به شکوفایی رسیده، مشکلات آن رفع شده و با اطمینان به شکل دایمی برگزار شود.

اجرای طرح یاران حسنات

وی از طرح یاران حسنات سخن به میان آورد و ابراز داشت: حسنات در اصفهان هزاران نیروی بالقوه علاقه‌مند و هنرمند دارد که می توانند پای برگزاری این جشنواره بایستند.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه مشکل بزرگ ما در ارتباط با جشنواره ها توزیع مناسب تولیدات است، گفت: یقین داریم که اگر فیلم‌های برگزیده شش دوره گذشته جشنواره که مجموع نیروهای فکری ایده های ناب جوانان کشور ماست با بسته بندی خوب به بازار ارائه شود چندین میلیون تیراژ خواهد داشت.

برگزاری جشنواره‌های فیلم در اولویت شهرداری‌های معتبر جهانی است

وی پایداری جشنواره حسنات در اصفهان را بسیار دغدغه آفرین برشمرد و گفت: این جشنواره ها در اولویت شهرداری‌های معتبر جهانی است چراکه موجب شورآفرینی و انرژی در جوانان می شود.

صدرعاملی با بیان اینکه در هفتمین جشنواره حسنات از ایرج طهماسب پس از سال ها تلاش برای کودکان و نوجوانان که کارهای وی همیشه منشا نیکی و آموزش خوبی بوده است تقدیر می‌شود، گفت: حسن اکلیلی و همایون اسعدیان از دیگر هنرمندانی هستند که در این جشنواره از آنها تقدیر می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =