حذف عجیب ۲ نوازنده از فستیوال موسیقی الکترونیک تهران

در حالی که اولین فستیوال موسیقی الکترونیک تهران قرار است از شنبه 12 اسفند شروع شود طبق آن‌چه روابط عمومی این فستیوال می‌گوید ادامه روند بلیت‌فروشی آن منوط به بیرون کشیده شدن نام دو نفر از شرکت‌کنندگان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق آن‌چه روابط عمومی نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران می‌گوید، در روزهای گذشته و پس از آغاز بلیت‌فروشی این رویداد حواشی مختلفی دامن آن را گرفته است و سایت بلیت فروشی چند ساعتی به دستور مراجع و مدیران فرهنگی، بلیت‌فروشی این فستیوال را متوقف کرده و همین اتفاقات باعث بروز برخی حواشی در فضای مجازی شده است.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری فستیوال از اجرای دو تن از شرکت کنندگان در این فستیوال که مجوزهای لازم برای حضورشان اخذ شده بود، ممانعت به عمل آمده و بلیت فروشی به دلیل حضور اسم این دو چهره بسته شده است و پس از پیگیری‌ مشخص شده که پویا معمارزاده و محمد صادقی به دلایلی اجازه حضور در این فستیوال را ندارند و پس از حذف آن‌ها از لیست فستیوال بار دیگر روند بلیت فروشی از سر گرفته شد.

حمید خسروبیگی، مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک درباره حذف نام این دو دی جی گفت: «تقریبا هیچ دلیلی به ما اعلام نشده ولی آن چه مشخص است فستیوال باید بدون اجرای آن ها برگزار شود و توضیحات بیشتری در این باره ندارم.»

در ساعات گذشته و بازگشت شرایط به حالت عادی بار دیگر اعلام شده که دو تن دیگر از حاضرین در این فستیوال بایستی حذف شوند و این روند به مرور در حال گسترش است و مشخص نیست این بی ثباتی از کجا و تحت تاثیر چه موضوعی است. 

اولین فستیوال موسیقی الکترونیک تهران با حضور 12 گروه موسیقی از 12 تا 18 اسفند به میزبانی پردیس چارسو برگزار خواهد شد. در این برنامه جمعی از هنرمندان موسیقی الکترونیک برای اولین‌بار گرد هم می‌آیند و آثار جدیدشان را برای علاقه‌مندان این سبک اجرا کنند.

پس از حذف نام دو هنرمندی که به آن اشاره شد، برنامه اجراهای این فستیوال به شرح زیر است: 

12 اسفند- Anunnaki signalسانس اول، محمد رجبی سانس دوم

13 اسفند - M.H PROJECTسانس اول،#TEHRAN سانس دوم

14 اسفند: گروه jetpack به همراه عرفان قوی‌قلب و امیرعلی رحمانی (سانس اول)

15 اسفند: اشکام

16 اسفند: elemaun (سانس اول، خشایار روانگر (سانس دوم)

17 اسفند: Ali.i.a.n (سانس اول)

18 اسفند: پیام رونق (سانس اول)، نیما رمضان به همراه امیر بال افشان و سیاوش حسینی‌زاده (سانس دوم)

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    0 16
    این بساط فسق و فجور باید جمع بشه