همکاری بازیگران زن ایرانی و لبنانی در یک برنامه بین‌المللی

تعدادی از بایگران سینما و تلویزیون ایران در یک رئالیتی شو بین‌المللی با بازیگران سینما و تلویزیون لبنان هم‌بازی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در یک رئالیتی شو که از آن به‌عنوان سورپرایز نوروزی تلویزیون یاد می‌شود و در لوکیشن‌های متنوعی در لبنان و ایران در حال ساخت است، لیندا کیانی و الناز حبیبی، از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران، با بازیگرانی از لبنان ‌هم‌گروه هستند.

کیانی، بازیگر فیلم‌های سینمایی چون «خجالت نکش»، «اکسیدان»، «انزوا» و «ماجرای نیمروز» و نیز مجموعه‌های تلویزیونی همچون «گارد ساحلی»، «رستگاران»، «وضعیت سفید»، «تا ثریا»، «پایتخت 2»، «نفس گرم» و «پرستاران»، با سالی بسمة، هنرپیشه‌ سینما و تلویزیون لبنان، هم‌بازی و هم‌گروه است.

حبیبی که تجربه‌ بازی در فیلم‌های سینمایی همچون «خجالت نکش»، «ماه‌گرفتگی»، «زاپاس» و «پیتزا مخلوط» و همچنین ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی مانند «روزگار قریب»، «تا ثریا»، «دودکش1» را در کارنامه دارد، با سارة قصیر، بازیگر و مجری لبنانی، هم‌گروه و هم‌بازی است.

لادن مستوفی، از دیگر بازیگران ایرانی نیز در این رئالیتی شو، در نقش داور و لیدر به ایفای نقش می‌پردازد.

رئالیتی شو نوروزی تلویزیون که با یک پروداکشن بزرگ با حضور بازیگران، خوانندگان و عوامل ایرانی و لبنانی، به کارگردانی سعید ابوطالب در لبنان و ایران در حال ساخت است، در ایام نوروز از دو شبکه‌ تلویزیون ایران پخش خواهد شد.

عکاس: مهدی دلخواسته

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =