خسرو حیدری ؛ این بار این نام است که آتش تهیه جنگ واعظ و قلعه نویی می شود.

قلعه نویی در سه هفته اخیر روزگاری پر استرس را پشت سر گذاشته است. همه چیز از روزی آغاز شد که خسرو حیدری در نبود او  به سپاهان پیوست. این قرارداد سبب شد تا هواداران استقلال از سرمربی اسبق تیم شان خشمگین شوند و سرپرست موقت استقلال هم زیرکانه از قلعه نویی خواست برای اینکه نشان دهد نقشی در این انتقال نداشته از قرارداد حیدری با صدور بیانیه ای اعلام برائت کند!
انتقال حیدری فارغ از بحث مبلغ قراردادی که بین بازیکن و باشگاه رد و بدل شده بود بهانه ای شد برای کاهش محبوبیت قلعه نویی و اعلام جنگ رسمی پرویز مظلومی و منصور پورحیدری به عنوان اعضای جدید کادرفنی استقلال با شاگرد سابق شان . تاکتیکی رسانه ای که از سوی مدیریت تیم استقلال به خوبی هدایت شد و قلعه نویی بحران مشروعیت میان هواداران تیم مواجه شد . پیام های مردمی در این باره به خوبی گویای دلخوری هواداران تیم از سرمربی سابق شان بود که با او دو بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر بردند.
حالا پس از فروکش کردن دعوای اولیه میان کادرفنی استقلال و امیر قلعه نویی ، این مربی در مصاحبه با سایت باشگاه سپاهان سعی کرد گناه جدایی حیدری را به گردن واعظ آشتیانی بیاندازد. اتفاقی که می توانست دوباره قلعه نویی را محبوب هواداران و مدیر پیشین را که البته نتوانسته بود در پایان فصل تیمش عنوانی درخور بدست نیاورد را چهره ای منفور کند . قلعه نویی در این مصاحبه گفت:« نمی‌دانم چرا این همه جار و جنجال به راه انداخته شد. قبلاً گفتم الان هم می‌گویم من به هیچ کس هیچ قولی در ارتباط با جذب نکردن بازیکن ندادم به خصوص در ارتباط با بازیکنی که خودش مدعی است دلش با تیم نبوده و نمی‌‌توانسته با سرمربی فعلی کار کند و باتوجه به توصیه واعظی‌آشتیانی به سپاهان آمده تا راه پیشرفتش همچنان هموار باشد. باور کنید تیم‌های دیگری هم بودند که پول بیشتری به خسرو می‌دادند اما چون مشاوران او سپاهان را برای پیشرفتش توصیه کرده بودند به اصفهان آمد.»
جملاتی که خیلی زود با واکنش امیر واعظ آشتیانی روبرو شد:« وقتی ندارم به این ادعاهای بی ارزش پاسخ بدهم. فوتبال و استقلال برای آنهایی مهم است که منافع شان به آنجا گره خورده. چه دلیلی دارد که بخواهم در این مسائل به کسی مشورت بدهم. خسرو بازیکن بزرگی است و خودش قدرت تشخیص داشته و حتما برای تصمیمی که گرفته دلیلی داشته اما من توصیه ای به او نکردم.»
او خود را مبری از این اتهام می داند . اتهامی که ممکن است تماشاگران علیه اش کند؛« مردم خودشان به خوبی می فهمند این حرف ها را چه کسی و با چه هدفی زده. کسی حتی این ادعا را باور نمی کند. »

و البته آخرین پرده این نمایش را خسرو حیدری اجرا می کند. بازیکنی که نام او آتش این این دعوا بوده ؛« من وقتی با پیشنهادات مختلفی مواجه شد‌م به این دلیل که واعظ آشتیانی را قبول دارم با او درباره پیشنهاداتم صحبت کردم اما او به من گفت که تیمی را انتخاب کن که بتوانی روند صعودی خود را ادامه بدهی. از آنجایی که من در لیست آقای قلعه‌نویی بودم و مسئولان سپاهان عنوان کردند که شما در لیست قلعه‌نویی هستید و از اینکه علاقه داشتم که با قلعه‌نویی کار کنم و به این مربی اعتقاد دارم تیم سپاهان را انتخاب کردم. او نامی از سپاهان نیاورد، من خودم این تصمیم را گرفتم»
او با تکذیب ادعای قلعه نویی از راهی دور و درحالی که همراه تیم ملی در اتریش است از مدیر پیشین تیمش حمایت می کند . تصمیمی که شاید در بازگشتش به اصفهان تبعاتی برایش داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 75881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید سپاهانی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
    0 0
    به سود همه طرفین است که به این بحثهای بیهوده که تولید چیزی جز دلخوری ندارد خاتمه بدهند خسرو هم مادامی که در سپاهان است استقلال را فراموش کند واله اشتباه ازساکت است کهاین کاررا انجام داد چون سپاهان بدون حیدری هم تیم بزرگی است بدون این بازیکن هم قهرمان لیگ شده خسرو هم حلال همان استقلالیها
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
    0 0
    خسروی بی غیرت
  • علی اصغر یزدانی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
    0 0
    بهتره اقای قلعه نوعی بیشتر از این خودشو نزد هوادارای استقلال کوچیک نکنه واگر واقعا استقلالیه انقدر علیه استقلال حرف نزنه اقای حیدری هم بهتره بدونه که هنوز خیلی ها هستند مثل مجیدی و برهانی که غیرت و تعصب را در فوتبال معنی کنند.
  • حسینی IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
    0 0
    تا امیر مارا نکشید ول کن نیستید
  • بدون نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
    0 0
    قلعه نوعي يا خودش را... فرض كرده يا مردم را - روز بازي با سپاهان ايشان را در استاديوم آزادي ملاقات مي كنيم!!!
  • بدون نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
    0 0
    خدا سایه قلعه نوییرو از سر استقلال کم کنه
  • امیررضا IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
    0 0
    این قلعه نوعی به یه جایی وصله. اون از واعظم سیاسی تره. شک نکنید دوباره میشه سرمربی تیم ملی. ببینید کی بهتون گفتما......