دومین جشنواره تخصصی گل و گیاه در پارک‌های سنندج برگزار می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از برپایی دومین جشنواره تخصصی گل و گیاه در چندین پارک سنندج خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان و معرفی توانمندی های تولیدکنندگان گل و گیاه برگزار می شود.

هه‌تاو فریدونی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: جشنواره تخصصی گل و گیاه آپارتمانی از اواسط اسفندماه سال جاری در سطح سه پارک سطح شهر برپا می شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: گل و گیاه در ایجاد حس نگرش مثبت به زندگی، آرامش، احساس شادی و در آرامش روحی و روانی انسان‌ها تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: استان کردستان و شهر سنندج از طبیعت بکر و زیبا و زمین های مستعدی برای پرورش و تولید انواع گل و گیاه بهره مند است.

فریدونی گفت: این سازمان در آستانه فرارسیدن سال نو و به مناسبت هفته منابع طبیعی با هدف ارتقاء سطح شادابی شهروندان در نظر دارد، نسبت به برپایی جشنواره گل و گیاه اقدام کند.

وی افزود: امسال جشنواره گل و گیاه در سه پارک سطح شهر سنندج و از تاریخ 15 تا 25 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان در سال گذشته از این جشنواره و در راستای حمایت از تولیدکنندگان در آستانه سال نو، امسال جشنواره گل و گیاه در پارک های سپیدار واقع در خیابان کشاورز، پارک دیدگاه جنب شهربازی سرپوشیده و پارک IT در بلوار شهید چمران برپا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، حمایت و تقویت توانمندی‌های تولیدکنندگان گل و گیاه، افزایش فرهنگ استفاده از گل و گیاه، آشنایی با مزایای آن و تاثیرات آن بر روحیه شهروندان عنوان کرد.

فریدونی گفت: شرکت‌های تولیدکننده گل و گیاه که قصد حضور در این جشنواره را دارند می‌توانند از تاریخ هشتم تا دهم اسفندماه سال جاری با واحد امور قراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری واقع در خیابان امام خمینی، روبروی گمرک، کوچه بیان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 33170382 تماس بگیرند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج از شهروندان دعوت کرد با حضور در دومین جشنواره گل و گیاه علاوه بر بهره مندی از فضای جشنواره حامی تولیدکنندگان گل و گیاه نیز در این حوزه باشند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =