رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: شادی معقول و منطقی شهروندان در چهارشنبه آخر سال فقط با رعایت قانون محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ قاسم جعفريان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در خصوص چهارشنبه آخرسال گفت: مديريت هيجان و ابراز احساسات جوانان نياز به رويكرد اغنائي گفتمان و آموزش قوانين و رفتارسازي دارد.

وی با اشاره به ايام و مناسبت هاي پيش رو و لزوم پیشگیری از آسیب های اجتماعی چهارشنبه آخر سال با تاکید بر مسئول سازی بين سازمان هاي مرتبط، گفت: نيروي انتظامي به عنوان سازمان محوري در اين موضوع با جلب مشاركت مردم و افزايش همكاري و همدلي نهادها مي توان قدم هاي موثري در جهت پیشگیری از وقايع ناگوار و آسيبهاي اين ايام بردارد.

اين مقام انتظامي افزايش سهم رويکرد جامعه محوري پليس را يک فرصت مغتنم برشمرد و بيان داشت: پليس با استفاده از ظرفيت موثر رسانه ها به ويژه صدا و سيما با كمترين هزينه مي تواند با تلفيق هنر و تصوير مردم را با خطرات ناشي از مواد محترقه و آتش زا، عواقب جبران ناپذير آن و همچنين سرانجام تلخ بي توجهي به توصيه و هشدارها آشنا كند.

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان افزود: شادي معقول و منطقي چهارشنبه آخر سال در سايه رعايت قانون محقق مي شود از اين رو پليس به هيچ وجه مخالف شادي و نشاط مردم نيست و تنها در نظر دارد بر حسب وظيفه ذاتي خود از حوادث ناشي از شادماني کاذب و حرکات خطرآفرين پيشگيري كند.

سرهنگ جعفريان در خاتمه با اشاره به برنامه هاي متنوع پليس استان در انجام ماموریت های پیش رو تاکید کرد: اگرچه اقدامات پيشگيرانه و فرهنگ سازي در خصوص عاري نمودن چهاشنبه آخر سال از هرگونه آسيب و خطر براي اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان از اولويت هاي پليس استان است ليكن چنانچه معدود افراد هنجارشكن در اين ايام قصد بر هم زدن امنيت و آرامش جامعه را داشته باشند با اقدامات قاطع و قانوني پليس مواجه خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 0
    من معنی‌ این "چهارشنبه آخر سال" رو نمی فهمم. چرا مسوولان از گفتن چهارشنبه سوری ابا دارند ؟ همین حرکتهای خشک و دگم شما مردم‌ رو وادار به مبارزه منفی کرده. یک رسم چند هزارساله ملی رو با این کارها تبدیل به میدان جنگ کردید