رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به در پیش رو بودن طرح سفر نوروزی سال ۱۳۹۷ طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه جاده ای استان با مشارکت پلیس‌راه استان و معاون حمل و نقل این اداره کل و کارشناسان آن بزودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین ،احمد جمشیدی در حاشیه نظارت بر تردد ناوگان عمومی در محورهای شهرستان بروجن افزود: رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به در پیش رو بودن طرح سفر نوروزی سال ۱۳۹۷ طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه جاده ای استان با مشارکت پلیس‌راه استان و معاون حمل و نقل این اداره کل و کارشناسان آن بزودی اجرایی خواهد شد.
جمشیدی با بیان این‌که این طرح ویژه در ساعات پایانی شب ( ۲۰ تا ۷ بامداد) در سطح شبکه جاده ای و بویژه بزرگراهی استان با هدف نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و کنترل لاستیک، شیشه، چکش‌های داخل اتوبوس و دستگاه سپهتن و انجام می‌شود، تأکید کرد: حضور تیم های نظارتی مشترک در اجرای این طرح قوت قلبی برای رانندگان و امنیت خاطر برای مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: به علت سابقه وقوع تصادفات ناوگان عمومی در ساعات پایانی شب این تیم های نظارتی مشترک در سطح شبکه‌های جاده ای و بویژه بزرگراهی استان اقدام به نظارت نامحسوس بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و باری می‌نمایند.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این طرح رانندگان رفتارهای ترافیکی خود را به نمایش گذاشته و رانندگان متخلف شناسایی و در کمیسیون ماده ۱۱ رانندگان تخلف، مطرح و اتخاذ تصمیم می‌گردد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =