خبر خوش برای هواداران مارتین اسکورسیزی/ پایان فیلمبرداری «ایرلندی» با بازی رابرت دنیرو/ عکس

کار فیلمبرداری «ایرلندی» (The Irishman) تازه‌ترین اثر سینمایی مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارتین اسکورسیزی از پایان فیلمبرداری «ایرلندی» در روز پنجم ماه مارس خبر داد. فیلمبرداری این اثر گانگستری از تابستان در نیویورک آغاز شده بود.

اسکورسیزی با این فیلم به ژانر گانگستری بازگشته و دوباره از رابرت دنیرو در نقش اصلی فیلمش استفاده کرده است.

«ایرلندی» اقتباسی سینمایی از کتاب پرفروش چارلز برانت با عنوان «شنیدم خانه‌ها را نقاشی می‌کنی» ساخته می‌شود. در این کتاب سال‌های زندگی تبهکار مشهوری به نام فرانک شیران مشهور به ایرلندی بازخوانی‌ می‌شود. نام این تبهکار در قتل‌های بسیاری برده شده است که از آن جمله می‌توان به مرگ جیمی هوفا اشاره کرد که سال ۱۹۷۵ ناپدید شد و دیگر هیچگاه پیدا نشد.

دنیرو در این فیلم چهره‌های مشهوری چون ال پاچینو، جو پشی و ری رومانو را کنار خود دارد.

علیرغم پایان یافتن فیلمبرداری «ایرلندی» نتفلیکس قصد ندارد که سال ۲۰۱۸ دست به عرضه آن بزند. اسکورسیزی سال ۲۰۱۹ را به عنوان زمان اکران فیلم اعلام کرده است چرا که قرار است از جلوه‌های ویژه سنگینی در فیلم استفاده شود.

از آنجا که دنیرو در این فیلم در نقش جوانی، میانسالی و کهنسالی فرانک شیران ظاهر شده است باید برای جوان کردن او از تمهیدات ویژه‌ای استفاده کرد. اسکورسیزی این کار را به همان استودیوی سپرده است که برد پیت را در فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» در دوران مختلف زندگی به تصویر کشید.

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های اسکورسیزی برای ساخت «ایرلندی» بودجه‌ای ۱۴۰ میلیون دلاری در اختیار دارد که از مبلغ اولیه ۱۲۵ میلیون دلاری در نظر گرفته شده برای فیلم فراتر است. به این ترتیب «ایرلندی» عنوان پرهزینه ترین فیلم کارنامه کاری اسکورسیزی را نیز در اختیار دارد.

کارگردان «سکوت» به مناسبت پایان فیلمبرداری از تمام افرادی که این کار را ممکن کردند، در اینستاگرام تشکر کرد. 

منبع:‌ ایندی‌وایر/ ۵ مارس

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =