فرستاده ویژه آمریکا در خاورمیانه پس از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خواهد کرد

فرستاده ویژه آمریکا در خاورمیانه پس از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار روز جمعه خود با جورج میچل، فرستاده ویژه آمریکا در خاورمیانه در قدس غربی در خصوص انتقال به مذاکرات مستقیم بین این رژیم و فلسطینی‌ها بحث و تبادل نظر کرد.

این در حالیست که جنبش فتح طی بیانیه‌ای ورود به مذاکرات مستقیم را در شرایط کنونی رد کرد. در این بیانیه آمده است: نباید قبل از این‌ که در مذاکرات غیر مستقیم به پیشرفت‌ها‌یی دست یابیم وارد مذاکرات مستقیم شویم. آمریکا برای ورود به مذاکرات مستقیم تلاش می‌کند. چنان‌ چه پیشرفتی در این مذاکرات حاصل نشود طرف اسرائیلی فاقد اعتبار خواهد بود.

از سوی دیگر محمد دحلان، یکی از رهبران جنبش فتح، بنیامین نتانیاهو، ‌ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه این رژیم را محورهای شرارت در اسرائیل خواند. این در حالی‌ است که قرار است میچل امروز( شنبه) با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار کند. محمود العالول، یکی از اعضای کمیته مرکزی فتح در گفت‌وگو با روزنامه القدس العربی، این دیدار را در خصوص انتقال به مذاکرات مستقیم سرنوشت ساز خواند. وی در ادامه افزود:‌ عباس در این دیدار منتظر پاسخ سوالاتی خواهد بود که از طرف آمریکایی‌ها در زمینه امنیت و مرزها پرسیده بود و قرار بود اسرائیل به آنها پاسخ دهد.

 

کد خبر 76053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =