خراسان نوشت:ساعت 9:35 صبح روز گذشته موتورسوار جوانی در نزدیکی شعبه بانک رسالت بین خیابان عارف و پرستار توقف کرد.

او در حالی که با شال سیاه چهره خود را پوشانده بود و لباس سیاه نیز به تن داشت وارد شعبه بانک شد و  به طور ناگهانی سلاح کلت کمری را بیرون کشید و با تهدید کارکنان و مشتریان بانک، به سمت باجه شماره 2 رفت و کیف همراهش را پر از پول کرد. اگرچه کارمندان بانک در لحظه سرقت اقدامات امنیتی را انجام دادند اما هنوز پلیس از راه نرسیده بود که سارق نقابدار مسلح، سوار بر موتورسیکلت هوندای قرمز رنگ خود شد و از محل گریخت. دقایقی بعد خودروی پلیس به محل حادثه رسید اما اثری از سارق مسلح نبود.

  فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح سرقت مسلحانه روز گذشته گفت: طبق تحقیقات اولیه، سارق مسلح حدود 17 میلیون و 200 هزار تومان به سرقت برده است. سردار قادر کریمی افزود: بلافاصله پس از حضور ماموران در محل، طرح مهار به اجرا درآمد و رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح آغاز شده است. وی افزود: سرنخ های خوبی در این باره به دست آمده و به زودی خبر دستگیری سارق اطلاع رسانی می شود.  
  با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات درباره این سرقت مسلحانه در حالی آغاز شده است که بیست و هشتم بهمن نیز بانک تجارت در میدان بسیج مشهد مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت و سارق با سرقت حدود یک میلیون و 400 هزار تومان سوار بر موتورسیکلت هوندا از محل گریخت.

45302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =