تازه‌ترین تک آهنگ محمد علیزاده، خواننده پاپ با نام «زندگی» منتشر شد. ترانه‌ای که در کنسرت 21 و 22 اسفندِ او نیز اجرا خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تک آهنگ «زندگی» با صدای محمد علیزاده و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی، مدیر شرکت موسیقی ایران گام که در کنسرت روزهای 21 و 22 اسفندِ این خواننده در سالن همایش های برج میلاد تهران اجرا خواهد شد، منتشر شد.

 صدرالدین حسین‌خانی، در مورد جدیدترین اثر محمد علیزاده گفت: «آهنگ «زندگی» با صدای محمد علیزاده، به آهنگسازی و با ملودی عماد طغرایی، با تنظیم میلاد ترابی و با ترانه مهرزاد امیرخانی با مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۲۰ امشب، شنبه ۱۹ اسفند از طریق سایت‌های معتبر موسیقی و هنری در سراسر کشور منتشر می‌شود. این قطعه همچنین در چهار سانس 18:45 و 21:45 کنسرتِ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 21 و 22 اسفندِ محمد علیزاده در سالن همایش‌های برج میلاد تهران اجرا خواهد شد.»

اعضای ارکستر محمد علیزاده که او را در کنسرت تهران همراهی ‌می‌کنند عبارتند از امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ پد)، علی‌ پورنگهبان (نوازنده گیتار باس)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز)، داوود اریکه (نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت)، پوریا فیروزی (نوازنده کیبورد) و همچنین کیانوش علی‌محمدی (همخوان و بک وکال).

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =