سپاهانی ها معتقدند که مدیر روابط عمومی پرسپولیس باید اطلاعاتش را بیشتر کند تا درباره باشگاه طلایی پوشان اظهار نظر کند.

تنها چند روز پس از اظهار نظر پورسینا در یکی از خبرگزاری ها که گفته بود مبلغ قرار داد دایی در سقف تعیین شده نمی گنجد و در پی آن واکنش پرسپولیسی ها که علی دایی در راس آن قرار داشت روابط عمومی باشگاه سپاهان در خبر کوتاهی هرگونه اظهار نظر در مورد دایی و پرسپولیس را تکذیب کرد.

سپاهانی ها که به خیال خودشان مسعود تابش قائم مقام باشگاه این مصاحبه را انجام داده است در صدد تکذیب بر آمده اند تا با انتشار خبری بگویند که تابش هیچگونه مصاحبه ای را در این مورد انجام نداده است و هیچگونه گفتگویی نیز از وی در رسانه ها راجع به قرارداد علی دایی منتشر نشده است .

در این خبر آمده است:علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با استناد به مصاحبه ای انجام نشده در اظهار نظری عنوان کرده بود که تابش را نمی شناسد و به دنبال پاسخگویی به او نیست .مدیر روابط عمومی پرسپولیس که ظاهرا اطلاعاتشان از اهالی فوتبال بسیار کم است لازم است تا با رجوع به پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس اطلاعاتی را در مورد بزرگان ورزش و فوتبال ایران کسب کند تا مجبور نباشد در مواجهه با سئوالات رسانه ها از واژه نشناختن استفاده نماید. استفاده از این واژه ها قطعا در شان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که لازم است با اشراف کامل بر وقایع و موقعیت افراد به موضع گیری بپردازد نیست .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 76183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
    0 0
    بازهم اشتباه تابش نه پورسينا
  • احمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
    0 0
    مدیر روابط عمو می که اقای مسعود تابش بازیکن دفاعی سپاهان در دهه ی پنجاه را نشناسد لابد آقای رسول کربکندی را هم نمی شناسد .پس ماشا الله به این روابط عمومی !!
  • ali AT ۰۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
    0 0
    توفوتبال بی درو پیکر ما اگه بشناسه جای تعجب داره