مراسم تجلیل از کارکنان مراکز پاسخگویی مخابرات منطقه لرستان

طی مراسمی با حضور مدیر مخابرات منطقه ، مدیران و معاونین از کارکنان مراکز 2020 ، 118 ، 2010 و 2021 تجلیل بعمل آمد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر مخابرات منطقه لرستان روز یکشنبه در این آیین با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارمندان این بخش گفت: این مراکز با 90 اپراتور به ارایه خدمات مخابراتی به مردم می پردازد.
مهندس محمودیˈ افزود: خدمات این مراکز به صورت نوبتی و شبانه روزی انجام و از مشاغل سخت محسوب می شود و اپراتورهای این بخش ها از زحمت کش ترین کارمندان فعال در شرکت هستند.

وی گفت : مشتری، قلب سازمان است نادیده‌گیری مشتریان، نشانه عدم مسئولیت‌پذیری، تعهد و خلاف رفتار حرفه‌ای است و هر مسئله و برخوردی از سوی مشتریان و ارباب‌رجوع باید در کمال صبر و ادب پاسخ داده شود و باید همیشه در جهت خدمت به مردم و در جهت مشتری مداری عمل کنیم تا در پی آن نیز انتظار وفاداری از مشتریان را داشته باشیم .

محمودی در پایان گفت: رویکرد مجموعه مخابرات ایران در بحث پاسخگویی، متمرکزسازی سیستمها ، ارائه ارزیابی های مبتنی برSLA و در نهایت تمرکز و تجمیع تمام مراکز پاسخگویی است.
مهندس شمسی فرˈ، مشاور مدیر در امور فنی نیز در این آیین گفت: تجلیل از کارکنان این بخش ها و قدردانی زحمات شبانه روزی آن ها با توجه به اینکه بیشتر این افراد را بانوان تشکیل می دهند، ضروری است.

مهندس شمسی فر در ادامه با اشاره به اهمیت پاسخگویی و راهنمائی صحیح مشتریان ،کار در این مراکز را بسیار حساس و مهم دانست و افزود : همه ما باید در خدمت مشتری باشیم و هر کدام وظایفی داریم و متعهد هستیم که به وظایف خود عمل کنیم.

در ادامه مدیران ارشد منطقه در فضایی صمیمی با حضور در جمع کارکنان این مراکز با آنها دیدار و گفتگو کردند و به سئولات همکاران نیز پاسخ دادند .
در این آیین که به همت روابط عمومی و در تالار حامی برگزار شد از کارکنان این مراکز به صرف شام پذیرایی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =