وظیفه فرهنگیان و دانش آموزان در پیشبرد اهداف نظام تاثیرگذار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز وظیفه ما به عنوان خادمین ملت خدمتگزاری به خانواده شهدا و عمل به آرمان های نظام است و به برکت ایثار و ازخودگذشتگی شهدا امروز وظیفه دانش آموزان و معلمان مسئولان سنگین تر از گذشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در اجلاسیه یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کردستان که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، با بیان اینکه آمار شهدای دانش آموز و فرهنگیان نشان از نقش آنها در پیروزی انقلاب است، اظهار کرد: امام دانش آموزان و جوانان را خوب شناخته بودند و با صدور هر پیامی خیل عظیمی از این دو قشر برای لبیک به پیام ایشان به راه می افتادند.
وی گفت: انقلابی که امام شروع کرد بعد از پشتیبانی روحانیون با حمایت معلمان، دانش آموزان و دانشجویان همراه گشت و این اقشار نقش موثری را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه امام و شهدا حق بودند، افزود: به برکت وجود آنها، هدایت مقام معظم رهبری وپشتیبانی مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز عزتمندانه همان روند را ادامه داده است.
خوش اقبال بیان کرد: شهدای ما برای کسب استقلال، آزادی و اقتدار کشورمان وارد عرصه مبارزه شدند و امروز وظیفه ما به عنوان خادمین ملت خدمتگزاری به خانواده شهدا و عمل به آرمان های نظام است و به برکت ایثار و ازخودگذشتگی شهدا امروز وظیفه دانش آموزان و معلمان مسئولان سنگین تر از گذشته است.
وی در ادامه با بیان اینکه توطئه هایی در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی طراحی می شود، خاطر نشان کرد: این توطئه ها با آگاهی و بینش مردم نقشه بر آب شده است و ما باید در این راستا با آگاهی کامل رفتار کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =