فراکسیون‌های مستقلان و ولایی درباره استیضاح وزیر جهادکشاورزی اعلام موضع نکردند و تصمیم‌گیری را به نظر خود اعضا واگذار کردند اما فراکسیون امید همچون روز گذشته به طور صریح با این استیضاح مخالفت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، فراکسیون های سیاسی مجلس هر کدام به طور جداگانه درباره استیضاح محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی به شور نشستند. در پایان مذاکرات، فراکسیون «مستقلان» و «ولایی» اعلام موضع نکردند اما فراکسیون امید همچون استیضاح آخوندی و ربیعی که روز گذشته برگزار شد، با استیضاح حجتی نیز مخالفت کرد.

سیدمهدی فرشادان با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی به منظور بررسی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: فراکسیون مستقلین ولایی از ساعت ۷ صبح امروز با حضور آقای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی تشکیل جلسه داد و ابعاد مختلف این استیضاح را مورد بررسی قرار داد. در این جلسه وقفچی و برخی دیگر از متقاضیان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی نقطه نظرات خود را در حضور وزیر مطرح کردند و در ادامه هم آقای حجتی در حد زمانی که در اختیار داشته توضیحات خود را ارائه داد.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی یادآور شد: فراکسیون مستقلین در این جلسه رای‌گیری نداشت و بنا نداریم اعلام موضع دقیقی در راستای موافقت یا مخالفت با وزیر جهاد کشاورزی داشته باشیم.

همچنین سیدحسین نقوی حسینی اظهار کرد: صبح امروز (چهارشنبه) فراکسیون نمایندگان ولایی، جلسه‌ای درباره استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی برگزار کرد تا به جمع‌بندی درباره این استیضاح برسد. بر این اساس مقرر شد که فراکسیون در پی استیضاح وزیر کشاورزی موضوع فراکسیونی نداشته باشد و اعضا براساس نظر خود رای دهند.

هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز به صورت شفاهی در صحن علنی مجلس و در جریان بررسی استیضاح حجتی به اعضای فراکسیون اعلام کرد که این فراکسیون با استیضاح وزیر کشاورزی مخالف است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762669

برچسب‌ها