۰ نفر
۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
«چهل کچل» مشکل پروانه نمایش دارد

مهر نوشت: صادق صادق‌دقیقی، کارگردان «چهل کچل» ضمن بیان این مطلب که یکی از سینماگران برای این فیلم مشکل اخذ پروانه نمایش ایجاد کرده است، اشاره کرد که بسیاری از فیلم‌ها پشت در اکران مانده‌اند.

صادق صادق‌دقیقی، کارگردان فیلم سینمایی «چهل کچل» درباره زمان اکران این اثر گفت: «ما فعلا نتوانستیم پروانه نمایش این فیلم را دریافت کنیم زیرا پیش از این یکی از سینماگران برای «چهل کچل» مشکل ایجاد کرده و طی شکایتی گفته بود که فیلمنامه «چهل کچل» برای اوست در حالی که داستان «چهل کچل» مربوط به یک باور هزار ساله است که هر کس می‌تواند با یک زاویه دید درباره آن فیلم بسازد. بر همین اساس در حال حاضر مشغول رفع این مشکلات هستیم و نتیجه پیگیری‌های ما نیز مثبت بوده است.»

او با اشاره به زمان اکران این اثر افزود: «حدود یک سال و نیم است که این فیلم آماده شده و در واقع دیگر از زمان اکران آن گذشته است، هرچند «چهل کچل» فیلم خوبی است و توانسته چندین جایزه دریافت کند اما به نظرم باید زودتر اکران می‌شد. نکته دیگر این است که حدود صد فیلم از سال گذشته و ۸۵ فیلم از امسال پشت در اکران مانده‌اند که باید به نمایش گذاشته شوند به همین دلیل ما نمی‌دانیم با این وضعیت چه کنیم. تنها می‌دانم که در چنین وضعیتی فیلم‌های خالتور می‌فروشند و فیلم‌های فرهنگی از رقابت برای تصاحب سالن باز می‌مانند با این وجود من امیدوارم این فیلم بتواند اکران شود.»

صادق‌دقیقی ادامه داد: «فیلم «چهل کچل» یک فیلم دانش‌آموزی و بهترین زمان اکران آن اردیبهشت و مهر است تا دانش‌آموزان بتوانند به تماشای آن بنشینند.»

او در پایان گفت: «در حال حاضر مشغول نگارش دو طرح در حوزه‌های مختلف هستم که البته هنوز به مرحله فیلمنامه نرسیده‌اند.» 

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =