به زودی اسمبلر آیفون، فاکسکان، کمپانی بلکین اینترنشنال، تولیدکننده لوازم جانبی لپ‌تاپ و گوشی هوشمند را به قیمت 866 میلیون دلار از آنِ خود می‌کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، فاکسکان با درآمد 131 میلیارد دلاری واقع در «تو چِنگ» تایوان، اسمبلر اصلی گوشی آیفون برای اپل است و حالا قصد دارد با پرداخت 866 میلیون دلار، مالک برندهایی چون بلکین، لینک سیس، Wemo و Phyn شود.{لینک}

بلکین 35 سال پیش در کالیفرنیا توسط « Chet Pipkin» تاسیس شد و در سال 2013 نیز واحد ابزار شبکه خانگیِ سیسکو به نام لینک سیس را خرید و در زیرمجموعه برند خود قرار داد.

«بلکین اینترنشنال» شامل بلکین، لینک سیس و دو برند Wemo و phyn می‌شود که انواع کابل یو اس بی، آداپتور گوشی، پاور بانک، شارژر بی سیم، محافظ اسکرین، روتر و مودم لینک سیس، سیستم مانیتورینگ هوشمند لوله‌کشی آب خانگی، ابزار هوشمند خانگی برای هوم کیت اپل را در کنار لوازم جانبی برای آیفون، آی پد و ساعت هوشمند اپل می‌سازد.

هدف اصلی فاکسکان از این خرید، توسعه محصولات و ابزار هوشمند خانگی است تا مفهوم «خانه هوشمند» را به صورت پریمیوم تجاری سازی بین‌المللی کند. از سوی دیگر وابستگی به تولید آیفون را کاهش دهد.

اینک نیمی از درآمد فاکسکان از بابت ساخت محصولات اپل به ویژه آیفون تامین می‌شود.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =