تیم‌ملی موفق شد با دو گل سردار و طارمی الجزایر را در نیمه اول شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایران در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم ملی الجزایر رفته که از همان ابتدای سابقه توانست قدرت خود را به تیم حریف دیکته کند.

تیم ملی تهاجمی شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه 11 به گل رسید. با سانتر جهانبخش، سردار در محوطه جریمه الجزایر پرش بلندی کرد و موفق شد با یک ضربه سر فوق العاده دروازه حریف را باز کند.

در ادامه الجزایر می توانست به تیم ملی گل بزند ولی درخشش علیرضا بیرانوند مانع این اتفاق شد. گلر قرمزها در این مسابقه هم عملکرد خوبی داشت. تیم ملی باز هم هجومی کار کرد و این بار روی درخشش حاج صفی و ضربه تمام کننده طارمی توانست گل دوم را به حریف خود بزند. در این صحنه احسان با تلاش و پافشاری توانست از چند بازیکن حریف رد شود و در ادامه به طارمی پاس دهد تا او هم گلر الجزایر را دریبل کند و گل دوم را بزند. مهدی پیش از پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    3 0
    اقا به مسوولان تيم ملي بگين روي پاسكاري صحيح خيلي كار كنند واقعا ضعف داريم ، بازيكنان ما اولا تك روي مي كنند و پاس دير ميدن ثانيا وقتي مي خوان پاس بدن به موقعيت بازيكن خودي نگاه نمي كنند يعني پاس رو جايي ميدن كه چهار نفر بازيكن ما رو احاطه كرده پاس اشتباه هم كه تا دلت بخواد
  • بی نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    2 1
    نیمه دوم خوب نبودند الجزایر اصلا در حد تونس نبود.