جوسازی رسانه‌های عربستان علیه ایران/ کی‌روش محروم می‌شود!

تبعات بازی دوستانه برابر سیرالئون برای فوتبال ایران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از مطرح شدن شائبه تبانی در بازی ایران و سیرالئون و آغاز تحقیقات فیفا در این زمینه، خبرهای عجیبی از نتایج احتمالی تحقیق فیفا به گوش می رسد.

آنطور که رسانه های عربستانی ادعا کرده اند، در صورتی که تبانی در این بازی دوستانه ثابت شود، جريمه ١٠ تا ١٠٠ ميليوني فدراسيون ايران، محروميت ٢ ساله برای کارلوس كي روش و مدير تيم و همجنین محروميت از دریافت پاداش های جام جهاني و حتی حذف از این بازي ها ممکن است گریبان فوتبال ایران را بگیرد.

تمام این قضایا البته هنگامی اتفاق می افتد که بروز تبانی برای فیفا ثابت شود و فدراسیون فوتبال ایران این فرصت را دارد تا ضمن دفاع از خود، نشان بدهد که هیچ دلیلی وجود نداشته تا تا با سیرالئونی که گفته می شد با تیم دوم خود به ایران آمده تبانی انجام دهد.

 

254 41 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    3 1
    منظور از تبانی در اینجا تبانی در نتیجه نیست بلکه تبانی در دور زدن رئیس مخلوع فدراسیون فوتبال سیرالئون است که هنوز از نظر فیفا رئیس فدراسیون محسوب می شود.
  • بی نام NL ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    1 4
    فیفا برای اولین بار مستقل عمل می کند . انشالله به زودی فیفا نظر خودش را در مورد رای تبانی عربستانی ها را اعلام می کند و به جای اینها تیم خوب و شایسته ایتالیا در جام جهانی به میدان خواهد رفت .
  • بی نام NL ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    3 1
    عربستان درحالی این حرفها را می زند که سایه شوم ایتالیایی ها را بالای سرشان می بینند . عربستانی ها اول ببینند که آیا اجازه دارند که در جام جهانی 2018 حاضر شوند و بعد برای تیم های دیگر حکم صادر کنند .
  • علی A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    4 1
    عربستانی ها این همه آتو دست ما دارن از قضیه دخالت سیاست در ورزش، خریدن داورها و ... و هیچکدومش استفاده نمیشه ولی ما تا یک اشتباه میکنیم یا چیز مشکوکی اتفاق میفته اونوقت همین عربستانی ها درصدد گرفتن اشد مجازات برای ما بر میان. واقعاً بایستی یک حرکت مشابه علیه اونها توسط ما هم انجام بشه. این طوری که نمیشه همیشه ما بازنده باشیم