روزنامه خبر جنوب در گزارشی از اوضاع و احوال ایام عید، به نکات جالبی اشاره کرده است.

 به گزارش خبرآنلاین، خبرها همه از پول و سکه است. و جای بازتابشان کجاست؟ صفحه اول روزنامه "خبرجنوب". روزنامه ای که برای بیستمین سال پیاپی نوروزها منتشر می شود و امروز هشتم فروردین ماه ۹۷ تیترهای عمده صفحه اولش اقتصادی است: "تاخت و تاز سکه و ارز در خواب بهاری مسوولان". این طور که این روزنامه امروز تیتر زده، قیمت دیه به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است؛ عددی بی سابقه.

یکی از تیترها هم اختصاص دارد به آب پاکی که عضو هیئت پارلمانی ایران در ژنو ریخته روی دست اماراتی ها: "حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه قابل مذاکره نیست".

اما بگذارید دست از دنیای اقتصاد و سیاست برداریم و برویم سراغ فرهنگ‌. اصلا به قول خود اهالی فرهنگ، از هرچه بگذریم، سخن دوست خوشتر است.

صفحه امروز فرهنگ و هنر روزنامه "خبرجنوب" اختصاص دارد به قرار گفتن "بچه های آسمان"‌ در جمع برترین فیلم های تاریخ. شهاب حسینی باز هم چشم خارجی ها را گرفته و روزنامه گاردین به او پرداخته و فیلم تازه اش "غلام".

راستی، شنیده اید برخی پیش از مرگ خود را "منجمد" می کنند به این امید که سال ها بعد که دانش پیشرفت کرده و پزشکان آنها را دوباره به زندگی برگردانند؟ امروز در صفحه دریچه "خبرجنوب" به همین موضوع پرداخته که آیا "سرمازیستی" راز زندگی جاودانه است؟
در مجموع موضوع این است که امروز هم نمی توان "خبرجنوب" را نخوانده زمین گذاشت.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =