به گزارش مهر:

دوره های ششم و هفتم آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE روز جمعه 16 مهرماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر، در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

ثبت نام در این دوره ها به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir انجام می شود. ثبت نام از روز شنبه دوم مردادماه آغاز می شود و به محض تکمیل ظرفیت، متوقف خواهد شد.

داوطلبان آزمون زبان باید مبلغ 200 هزار ریال به حساب شماره 6/1278 خزانه داری کل (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) واریز کرده و فیش آن را در هنگام برگزاری آزمون ارائه کنند.

همچنین داوطلبان در زمان ثبت نام اینترنتی باید فیش بانکی، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را اسکن کرده و از طریق نشانی الکترونیکی mhle@sanjeshp.ir به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

عدم ارسال مدارک به منزله انصراف از شرکت در آزمون است و ثبت نام الکترونیکی، داشتن کد رهگیری و همچنین پرداخت هزینه شرکت در آزمون، بدون ارسال مدارک گفته شده، فاقد اعتبار است و مجوز شرکت در آزمون نخواهد بود.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 13 تا 15 مهرماه 89 از طریق سایت مرکز سنجش قابل دریافت است و برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و اصل فیش بانکی الزامی است. داوطلبان باید فیش بانکی خود را به طور کامل در اختیار داشته باشند چرا که در صورت مفقود شدن، داوطلب ملزم به پرداخت دوباره هزینه ثبت نام است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 76609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =