۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

شهردار اردبیل گفت: به منظور فرهنگ سازی پاکیزه نگهداشتن طبیعت، کیسه های زباله به هموطنان و مسافران داده شده و هنگام تحویل گرفتن هدیه ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ لطف الهیان گفت: ماموران شهرداری از نخستین ساعات روز 13 فروردین در 4 ورودی اصلی شهر و خیابان معلم و ورودی دریاچه شورابیل اردبیل مستقر شده اند تا به کسانی که قصد حضور در طبیعت را دارند کیسه های زباله تحویل دهند.

وی خاطر نشان کرد: زباله های جمع آوری شده هر خانوار هنگام بازگشت تحویل گرفته شده و هدیه ای به رسم یادبود به طبیعت دوستان اهدا خواهد شد.

حوض ثابت ماهی قرمز در اردبیل

شهرداری اردبیل برای نخستین بار حوض ثابت رها سازی ماهیان قرمز تعبیه و از مردم خواست ماهی های قرمز خود را در حوض مخصوص رها کنند.

شهردار اردبیل در اینباره گفت:امسال برای نخستین بار حوض داخلی باغ لاله اردبیل برای رهاسازی ماهیان قرمز در نظر گرفته شده است تا علاوه بر محافظت از اکوسیستم های آبی منطقه تصویر زیبایی از حوض ماهی در شهر داشته باشیم.

لطف الهیان تاکید کرد: چنانچه هموطنان به حوض ماهی در باغ لاله دسترسی نداشته باشند در 4 ورودی اصلی شهر و خیابان معلم و ورودی دریاچه شورابیل اردبیل می توانند سبزه و ماهی خود را تحویل دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =