گراهام آرادر مالک این خانه متخصص کتب عتیقه و خانه‌های قدیمی است. او علاقه وافری به خانه های قدیمی دارد. به گفته خودش، مالک ۱۷ خانه قدیمی از جمله خانه جورج واشنگتن، نخستین رئیس جمهور آمریکا در ویرجینیا است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از بلومبرگ، گراهام آرادر می گوید: من هفتمین خانه قدیمی سانفرانسیسکو را دارم.عبارت بی نظیری در خیابان مدیسون در جرج واشنگتن دارم و یک خانه ویکتوریایی مربوط به قرن 19 در نیویورک.

آرادر می گوید یکی از خانه هایم را به قیمت 4 میلیون دلار را در سال 2005 در مدت 40 دقیقه خریدم.من این خانه را به دلیل زیبا بودن آن خریدم.من یک فروشنده کالاهای هنری هستم و به چیزهای زیبا علاقه دارم.به علاوه این خانه ها برای فرزندانم در تعطیلات آخر هفته مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از 13 سال،هرچند که چهار نفر از فرزندانم نیویورک را ترک کردند،تصمیم گرفتم که این خانه ها را بفروشم.اگرچه این خانه ها را از دست می دهم،اما به گفته مشاور املاک وقتی استفاده نمی کنم،چیزی از دست نخواهم داد.

خانه تاریخی پنی
این خانه به نام پنی زیبا معروف است.در سال 1850 توسط یک تاجر محلی ساخته شد.در سال 1932 توسط هلن هییز هنرپیشه فیلم های هالیوودی خریداری شد.او 60 سال در این خانه زندگی کرد. آرادر می گوید او مهمان های باورنکردنی در این خانه داشته است.

مهمان هایی مثل مریلین مونرو و رونالد ریگان از آن جمله است.آرادر می گوید:بعضی وقتها که بچه ها و نوه های من به این خانه می‌آیند تا به من بگویند که چقدر این خانه را دوست دارند.

مدت کوتاهی بعد از مرگ هییز در سال 1993،این خانه توسط رزی اونل خریداری شد؛گفته می شود او این خانه را کمی بیش از 2 میلیون دلار خرید. آرادر می گوید او کار خوبی انجام داد که تغییرات زیادی در این خانه انجام نداد و تنها تمام خانه را با سازه های فولادی را محکم کرد و باغ درختان را به روز کرد.او سپس در سال 2000 این خانه را فروخت.

آرادر می گوید اونل در کارش استادانه عمل کرد؛البته به غیر از مبلمان و گالری خانه.

 طبقه همکف به فضاهای سرگرم کننده اختصاص یافته است.اتاق نشیمن،آشپزخانه و اتاق غذاخوری رسمی در این طبقه واقع شده است.آرادر می گوید به فضای زیرزمین جایی که هلن هییز فوت کرده است،دست نزده است.

یک اتاق خواب در طبقه اول و در طبقه بالا سه اتاق وجود دارد.در مجموع این خانه دارای پنج خواب است.آرادر می گوید:خانه در زمینی در حدود 1.2 هکتار واقع شده است.او اولین کاری که بعد از خرید خانه کرد،کار کردن بر روی فضای سبز باغ بود.او می گوید:هر شش ماه یکبار 60 تا 70 درخت نادر از سراسر دنیا خریداری و کاشته شد.

آنطور که آرادر می گوید این خانه دارای دهها گونه درخت نادر است که توسط سیستم آبیاری هوشمند،رشد می کنند.او می گوید:من میزان موفقیت خود را در پرورش درختان باغ این خانه 85 درصد می دانم.

نمای این خانه منتهی به رودخانه هادسون است.او حالا این  خانه را به قیمت ۴.۷۵ میلون دلار به حراج گذاشته است، درحالیکه  2 میلیون دلار برای محوطه آن هزینه کرده است.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =