در روز ۱۵ فروردین ناگفته‌هایی از زندگی شخصی رهبری از زبان برادرش کلیک زیادی خورد. واکنش بازیگران سریال «پایتخت» و تصاویری از محل تیراندازی در نزدیکی ساختمان یوتیوب نیز از پربازدیدها بودند.

در سرویس سیاست، ناگفته‌هایی از زندگی شخصی و روابط فامیلی رهبری از زبان برادرش پربازدید شد. همچنین گزارشی با تیتر سرگیجه مسئولان بر سر «فیلتر» تلگرام کلیک زیادی خورد. تعداد زیادی از مخاطبان خواستند بدانند فیلم جلسه محرمانه خبرگان را احمدی‎نژاد لو داد؟

در سرویس اقتصاد، خبری با تیتر  سپرده ۲۱ درصد برگشت پربیننده شد. قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران نیز چشم‌ها را خیره کرد. همچنین تعداد زیادی از کاربران روی خبر نامه‌ای که حجتی به جهانگیری برای افزایش حقوق نوشت کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، خبری  از ادامه سریال «ستایش» بدون حضور بازیگری که به شبکه جم پیوست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. رد کردن پیشنهاد منوچهر هادی توسط بهرام رادان نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. واکنش بازیگران سریال «پایتخت» بعد از قسمت سیزدهم این سریال هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، کاربران زیادی بر روی گزارشی درباره نسیم نجفی کلیک کردند. گزارشی درباره داروهایی که آلرژی می‌آورند پربازدید شد. واکنش مخاطبان‌خبرآنلاین به‌دریافت عوارض از تهرانی‌ها هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، تصاویر رویترز از محل تیراندازی در نزدیکی ساختمان یوتیوب پربازدید شد. عامل حمله به سفارت ایران در آتن بازداشت شد هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. دیگر پربازدید این سرویس، خبری با عنوان سعد حریری، جادۀ ملک سلمان را افتتاح کرد بود.

در سرویس ورزش، خبری با عنوان کی‌روش مشتری جدید پیدا کرد از پربازدیدها بود. تصویری حیرت‌انگیز از پرش رونالدو هم کلیک زیادی خورد. کاربران زیادی نیز بر روی خبری با تیتر تمدید ۳ ساله با شفر، پیغام به مربیان ایرانی! کلیک کردند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پیشنهاد میلیاردی برای مسلمان و جپاروف! نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =