فیلم | حمله به یک دختر محجبه در بیمارستان بیومونت آمریکا

تصاویر دوربین مداربسته از حمله به یک دختر محجبه در بیمارستان بیومونت آمریکا را در ویدئوی زیر می‌بینید.

خانم محجبه ای که مورد حمله این مرد قرار گرفت با این اتهام که فرد ضارب انگیزه نژادپرستی داشته و بیمارستان باید ورود و خروج افراد را به اورژانس کنترل میکرده؛ شکایت کرد.

وکیل این خانم می گوید فرد مهاجم در دادگاه اعتراف کرده که از یک مرکز گروهی درمانی بیماران روحی فرار کرده که در آن به دلیل اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی تحت درمان بوده است. وکیل این پرونده ادعا کرده انگیزه این حمله نژادپرستی بوده است.

وی همچنین می گوید: هیچکس نباید با یک جراحت وارد اورژانس بیمارستان شود و با دو جراحت از اورژانس خارج شود. این خانم همچنین از بیمارستان بیومونت واقع در میشیگان نیز به دلیل عدم کنترل صحیح ورود و خروج افراد شکایت کرده است.

 

 

 

6161

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
    27 0
    اگه اینجا بود هیچکس نمی رفت جلو همه با دوربین فیلم می گرفتند
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    8 0
    مطمئن باشيد پليس آمريكا فرد خاطي را بدون اغماض محاكمه مي كنه ولي به جاي پررنگ كردن اين خبرهاي بي ارزش بهتر بود از وضعيت رسيدگي به بيماران در بيمارستان هاي آمريكا و مقايسه اون با چند تا از بيمارستانهاي تهران مثل امام حسين ، شهداي تجريش ، شريعتي و يا خيلي از خصوصي هايي كه فقط در پول گرفتن تخصص دارند و مريض هايي كه همه روزه بخاطر كوتاهي و قصورات پزشكي و نداشتن پول جانشون رو از دست مي دهند، گزارشي تهيه مي كرديد.