سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای رگبار موقت باران، رعد و برق،وزش باد و خیزش گرد و خاک را در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «امروز (۱۹ فروردین) رشد ابر همراه با رگبار موقت باران و رعد و برق و وزش باد در استان‌های جنوب کردستان، کرمانشاه، شرق ایلام، شمال لرستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، اصفهان، غرب یزد، نیمه شمالی کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی البرز در استان‌های تهران و سمنان رخ خواهد داد.

همچنین فردا (۲۰ فروردین) رشد ابر، همراه با رگبار موقت باران و رعد و برق و وزش باد در استان‌های جنوب و غرب کرمانشاه، شمال لرستان، اصفهان، جنوب یزد، کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرقی سمنان پیش‌بینی می‌شود.

افزون براین، در سه‌شنبه (۲۱ فروردین) رشد ابر همراه با رگبار موقت باران و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای در ارتفاعات کرمان و برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط شرق کشور رخ خواهد داد که سبب خیزش گرد و خاک در این مناطق می‌شود.»

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
    0 0
    لطفا دقیق به خبر فوق دقت کنیدو نام استانها را به خاطر بسپارید. تقریبا در هم جای کشور بارندگی البته خیلی کم پیش بینی می شود بجز شمال کشور آیا این غیر طبیعی نیست ؟؟؟ آیا این غیر طبیعی نیست که وقتی درزمستان و بهار در شمالغرب کشور بارندگی می شود در سواحل خزر باد گرم می آید که منجر به آتش سوزی جنگلها می شود .... طبیعت شمال کشور در حال نابودی است ولی فقط به دریاچه ارومیه و ریزگردهای خوزستان اشاره می شود ...هارپ روسی یک افسانه نیست ،، واقعیتی مخرب است...