رئیس هیئت تکواندوی استان البرز از آمادگی ورزشگاه انقلاب کرج برای میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

محمد نوذری در تشریح این مطلب با اشاره به میزبانی کرج از جام باشگاه‌های آسیا،به خبرآنلاین  اظهار کرد: چند سالی است که تکواندو البرز روند رو به رشدی داشته و خوشبختانه نتیجه تلاش‌های انجام‌شده حضور ملی‌پوش استان در تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف است.

وی با تأکید بر اینکه مجموع پیشرفت‌ها با یک اتفاق خوب همراه بود که میزبانی دو رویداد مهم ورزشی در رشته تکواندو به استان البرز سپرده شد، گفت: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو در روزهای یکم و دوم اردیبهشت‌ماه مسابقات بین‌المللی جام فجر و در روزهای سوم و چهارم همین ماه جام باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز به تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: تاکنون کشورهای یونان، ارمنستان، آذربایجان، هند، تاجیکستان، قزاقستان، سوریه، عمان، عراق، افغانستان، پاکستان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی تکواندو در البرز اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش این رقابت‌ها برای ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است و هر ورزشکاری که مدال بگیرد، سهمیه المپیک را دریافت می‌کند.

نوذری گفت: این میزبانی می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ورزش البرز به ارمغان بیاورد با توجه به اینکه تکواندو از رشته‌های پرطرفداراست در آینده نزدیک شاهد میزبانی‌های بزرگ‌تر در کشور و به‌خصوص در استان البرز خواهیم بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =