انتقاد نماینده دورود و ازنا  از عدم توجه به تکمیل و به بهره‌برداری رساندن سد کمندان ازنا

مجید کیان پور نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از عدم توجه به تکمیل و به بهره‌برداری رساندن سد کمندان ازنا انتقاد کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجید کیان پور در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستور فرمایید پیگیری و تسریع در عملیات اجرای فاز 4 سیمان دورود انجام شود. متأسفانه به رغم دستورات داده شده نتیجه عملی در این خصوص حاصل نشده است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: دستور فرمایید پیگیری در عملیات گازرسانی روستاهای دورود و ازنا به ویژه روستاهای جنوب شهرستان دورود انجام شود.
وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بهای گندم در سال 97 باید تعیین تکلیف شده و قیمت‌ها بر اساس نرخ تورم اعلام شود. همچنین پرداخت طلب چغندرکاران در شهرستان دورود نیز باید انجام شود.
کیان پور در تذکری به وزیر نیرو با انتقاد از عدم توجه به تکمیل و به بهره‌برداری رساندن سد کمندان ازنا و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان در سال 93 گفت: تسریع در آب‌رسانی به 38 روستای شهرستان ازنا باید صورت گرفته و دولت موظف است در تکمیل احداث باند دوم جاده ازنا به شازند و کمربندی دورود اقدامات لازم را انجام دهد.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: پیگیری و تسریع در پرداخت مطالبات معوقه فرهنگیان و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران آینده‌ساز در استان لرستان و رسیدگی و نظارت بیشتر در خصوص ارائه تسهیلات روستایی از محل یک و نیم میلیارد دلار صندوق توسعه ملی صورت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =