داشتن مهارت فنی برای تولیدکنندگان داخلی در حمایت از کالای ایرانی بسیار تاثیرگذار است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ساری در دیدار نوروزی سرپرست و مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران گفت : در سال حمایت از کالای ایرانی ، خرید کالای ایرانی و صادرات آن مستلزم کیفیت آن است ، بنابراین داشتن مهارت بالا بسیار ضروری است .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران ، سیدحسین درویشی سرپرست به اتفاق مسئولین ستادی اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان و همچنین مدیران کل کمیته امداد و بنیاد شهید شهرستان با حضرت آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری در اولین روزهای کاری سال جدید در محل دفتر ايشان ديدار كردند .

امام جمعه ساری ضمن تبریک سال جدید در سخنان خود بر لزوم اهمیت دادن خانواده دولت و کارکنان ادارات نسبت به حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: حمایت دولت واستقبال مردم ازکالاهای وطنی باعث اشتغال زایی ورونق تولید وایجاد نشاط درجامعه خواهد شد وامسال همه باید برای تحقق این موضوع مهم تلاش نمایند.
وی ادامه داد: امیدوارم در سال جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با بهبود کیفیت آموزش های مهارتی و همچنین آموزشی قوی تر ، محکم تر و بهتر بتواند در جهت تولید کالای با کیفیت تاثیرگذار باشد .
وی با اشاره به اینکه مهارت آموزان می توانند درمدت زمان کوتاهی فن و حرفه ای را یاد بگیرند گفت : ارائه و توسعه اینگونه آموزش ها که افراد بتوانند بدون هزینه کاری ، حرفه ای را فراگرفته و بتوانند امورات و زندگی خود را توسط آن پیش ببرد خدمت بزرگی برای جامعه ما است .
عضو مجلس خبرگان رهبری با تشکراززحمات مدیرکل سابق فنی وحرفه ای استان وآرزوی توفیق برای مدیریت جدید این مجموعه خطاب به حاضرین درجلسه گفت: اکنون بیش از پیش شاهد موفقیت و پیشرفت آموزش فنی و حرفه ای در عرصه کارآفرینی تعلیم و تربیت افراد هستیم
وی خدمت درنظام جمهوری اسلامی ایران وتلاش برای گره گشایی ازمشکلات مردم افتخاری بزرگ دانست که باید قدربدانید و هم وغم خود را برای اعتلای نظام ودولت وخوشبختی مردم به کار بندید.
سیدحسین درویشی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در صحبت های خود با اشاره به دارا بودن رتبه دوم آموزش های مهارتی استان مازندران در سطح کشور و همچنین اجرای آموزش های مهارتی در سال گذشته برای بیش از هزار و دویست نفر در سطح استان گفت : امیدوارم در سال حمایت از کالای ایرانی ما بعنوان یک نماینده از دولت در مباحث آموزشی در رونق کسب و کار و کارآفرینی و توسعه اشتغال پایدار و اقتصاد پایدار در استان همانند گذشته نقش موثری داشته باشیم و از حمایت های شما بهره ببریم و بیانات شما بعنوان فصل الخطاب کار ما خواهد بود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =