فرماندار لاهیجان گفت: باید ناهنجاری‌های اجتماعی و موضوع مواد مخدر بدون تعارف و دقیق بررسی شود که آمار و اطلاعات در این زمینه می‌تواند کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهندس امیر جانبازی در جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با کالا و ارز قاچاق و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش مضاعف داشته باشند تا این شعار تحقق پیدا کند
وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را حمایت از کالاهای ایرانی نام‌گذاری کردند و به دنبال آن رئیس‌جمهوری هم دستور تحقق این شعار را به دستگاه‌های اجرایی صادر کردند بنابراین همه دستگاه‌ها باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل نمایند تا شعار امسال رهبری تحقق پیدا کند.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در کنار کالاهای تولید داخلی باید به موضوع اشتغال هم توجه ویژه شود چراکه این کار نیز موجب حمایت از اجناس و تولید داخلی است.
وی خاطرنشان کرد: جلسه کمسیون مبارزه با کالا و ارز قاچاق و کمسیون مبارزه با مواد مخدر به‌طور منظم تشکیل می‌شود و اعضای آن نیز باید آمادگی و اطلاعات کافی را داشته باشند و همه اعضا باید تلاش کنند تا مصوبات جلسه را اجرایی کنند و در غیر این صورت باید پاسخگو باشند زیرا بار حقوقی این تصمیمات متوجه خود دستگاه‌ها خواهد شد.
جانبازی اظهار داشت: معتادانی که ترک اعتیاد می‌کنند باید برای آن‌ها کارگاه‌های آموزشی درباره بهداشت، اشتغال، مضرات مواد مخدر و امور فرهنگی گذاشته شود و آن‌ها نه گفتن را بیاموزند و یاد بگیرند که به هر خواسته منفی اطرافیان پاسخ مثبت ندهند.
وی یادآور شد: باید ناهنجاری‌های اجتماعی و موضوع مواد مخدر بدون تعارف و دقیق بررسی شود که آمار و اطلاعات در این زمینه می‌تواند کمک کند.
فرماندار لاهیجان تصریح کرد: باید نسبت به ساماندهی تفرجگاه‌ها، تفریحگاه‌ها و مناطق مخروبه داخل شهر توجه شود زیرا لاهیجان شهرستانی گردشگری است و اوضاع آن به‌گونه‌ای باشد که مسافران رغبت بیشتری برای سفر به آن را داشته باشند و به آن سفر کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =