روابط عمومی کمیته ملی المپیک نوشت: چهارمین نشست ستاد اعزام کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا عصر روز گذشته در محل مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.

در راستای پیگیری امور مربوط به کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، کادر سرپرستی کاروان اعزامی عصر روز گذشته با ریاست دکتر نصراله سجادی تشکیل جلسه داد تا برنامه های سالجاری مورد بازبینی قرار گرفته و کمیته های مختلف گزارشهای خود را از فعالیتهای صورت گرفته ارائه دهند.
در ابتدای نشست محمود عبدالهی مسئول بخش رسانه ای کاروان گزارش کاملی از نشست توجیهی رسانه ای که هفته گذشته در جاکارتا برگزار شد ارائه داد و در خصوص آخرین وضعیت سالنها و مراکز خبری بازیها،اطلاعات جامعی را به اطلاع اعضا رساند.
در ادامه نشست، حمید سلامی مسئول بخش تشریفات کاروان گزارشی در خصوص رایزینی های صورت گرفته برای تهیه بلیط اعضای کاروان اعزامی ارائه کرد.
غلامحسین شعبانی مسئول کمیته فرهنگی نیز برنامه های در نظر گرفته شده برای کاروان را اعلام و درخواست کرد تا سایر کمیته ها نیز پیشنهادات خود برای انجام فعالیتهای فرهنگی کاروان به این کمیته ارائه دهند.
دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول پزشکی کاروان نیز از آغاز معاینات پزشکی ورزشکاران و همچنین برنامه ریزی این کمیته برای انجام چندین مرحله ای تست دوپینگ از ورزشکاران اعزامی خبر داد.
در ادامه دکتر رحیمی و عاطفه اسلامیان معاونین کاروان نیز گزارشات کاملی از پروسه ثبت نام، پیگیری ها و هماهنگی هایی که با ستاد برگزاری بازیها داشته اند ارائه دادند.
در این نشست دکتر سجادی سرپرست کاروان، دکتر رحیمی و خانم عاطفه اسلامیان معاونین کاروان، غلامحسین شعبانی ، دکتر نوروزی، خاکی، محمود عبدالهی، حمید سلامی، خانم موسوی، خانم فاطمی نیا و نمایندگان کمیته های حراست و امنیت کاروان حضور داشتند.

در ادامه برگزاری جلسات کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی 2018جاکارتا نشست مشترک و مجزایی با روسا و مسئولان چهار فدراسیون وزنه برداری،کشتی،هندبال وکبدی در ساعات مختلف برگزار شد.
جلسات فوق با ریاست دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جارکارتا و حضور دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،خانم اسلامیان مدیر امور بین الملل کمیته و همچنین نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
این جلسات در ساعات مختلف با روسا و کادر فنی فدراسیون های وزنه برداری،کبدی،هندبال و کشتی(نائب رئیس) برگزار شد.
هدف از برگزاری نشست های فوق با روسا و کادر فنی تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا بررسی مشکلات و کمبودهای فدراسیون ها و انجام تمهیدات لازم جهت برطرف نمودن آن،پیش بینی تعداد مدال های کسب شده و نوع آن، تاریخ رفت و برگشت تیمها و همچنین توقعات طرفین جهت کسب نتایج مطلوب در این بازیها می باشد.
روز چهارشنبه نیز کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا نشست هایی را بطور مجزا با مسئولین و کادر فنی فدراسیونهای اسکیت،سه گانه و تنیس روی میز خواهد داشت.

دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس ضمن بیان این مطالب ابراز داشت:تا کنون در رشته های وزنه برداری(پسران)،تیراندازی(پسران)،قایقرانی(دختران)،سوارکاری(دختران)،تکواندو(دختران و پسران)،تنیس روی میز(پسران)،تیروکمان(پسران،دختران) و فوتسال(پسران) موفق به کسب 25 سهمیه برای حضور در این دوره از بازیهای المپیک جوانان شدیم که جا دارد ضمن تبریک به مسئولین فدراسیون،کادر فنی و قهرمانان عزیز در کسب این موفقیت از همه آنها نهایت تقدیر و تشکر خود را بجا آورم.
وی خاطر نشان کرد:در روزهای آتی هم مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان در رشته های مختلف برگزار خواهد شد که ورزشکاران کشورمان در آنها حضور یافته و پیش بینی ما اینست که تعداد سهمیه های ما در این دوره از بازیهای المپیک جوانان دو برابر بیشتر از دوره قبل باشد.
سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان در خاتمه اظهار داشت:هفته آینده در بوینس آیرس نشست سرپرستان کاروان کشورهای اعزامی برگزار شده که بعد از این جلسه نشستی نیز با فدراسیونهایی که سهمیه کسب کرده و در حال آماده سازی نفرات اعزامی هستند و یا فدراسیون های دیگر که می بایست در رقابتهای کسب سهمیه شرکت کنند داشته و آنها را از آخرین تصمیمات صورت گرفته در این بازیهای از سوی میزبان مطلع خواهیم کرد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =