گزارشگر «ایران» از برنامه‌هایش در سال جدید می‌گوید/ نظر مخاطبان برایم مهم است

مسابقات اسب سواری در ایران و قهرمانان این رشته ورزشی در سال ۹۷ در برنامه «ایران» شبکه پرس تی وی به تصویر کشیده خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سارا خوانساری، گزارشگر برنامه «ایران» شبکه پرس تی وی که به دلیل پخش این برنامه از شبکه‌های داخلی، برای بینندگان تلویزیون چهره‌ای آشناست، سال ۹۶ را سالی عالی به لحاظ کاری می‌داند. گزارشگر برنامه «ایران» سختی کار را در مقابل شیرینی و جذابیت برنامه کمرنگ می‌داند و تنها گلایه او از برخی ناهماهنگی‌ها است.

خوانساری بازخوردهای مخاطبین را خوب ارزیابی کرد و گفت: «همیشه دوست دارم نظرات مخاطبین را بدانم و اینکه از کامنت‌هایی که دریافت کردم متوجه شدم که مخاطبان برنامه مربوط بر تهیه خشکبار را خیلی دوست داشتند، برایم خیلی جالب بود.»

 گزارشگر برنامه «ایران» درباره این که آیا در سال جدید قصد دارد، نوع اجرا و برنامه‌هایش تغییر کند و یا به همین منوال ادامه می‌دهد عنوان کرد: «اگر پیشنهاد و یا انتقادی از نوع اجرای من باشد حتما اعمال خواهم کرد و تغییرات لازم را در نظر می‌گیرم.»

او در خصوص برنامه‌هایش برای سال جدید نیز گفت: «قرار است به شبکه پرس تی وی ساخت آیتم‌هایی را درباره قهرمانان اسب سواری و همچنین غذاهای ایرانی مختص هر استان پبشنهاد بدهم که امیدوارم مورد موافقت قرار بگیرد.»

«ایران» عنوان یک برنامه مستند گزارشی است که به معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و هنری ایران می‌پردازد و هر هفته از شبکه‌های پرس‌تی‌وی و هیسپان تی‌وی روی آنتن می‌رود.

گزارشگران این برنامه به شهرهای تاریخی ایران سفر می‌کنند تا جلوه‌های زیبای این اماکن تاریخی را برای مخاطبان غیرایرانی این شبکه‌ها به تصویر بکشند.

معرفی آداب و رسوم این مناطق و فرهنگ بومی مردمانش از جمله بحث‌های دیگر برنامه «ایران» را تشکیل می‌دهد که به سه‌زبان فارسی، انگلیسی و اسپانیایی تولید می‌شود و علاوه بر پخش در دو شبکه پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی، در شبکه‌های داخلی سیما نیز در معرض دید مخاطبان داخلی قرار می‌گیرد.

 برنامه «ایران» در قالب مستند گزارشی شامل سه چهار بخش پنج تا ده دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی واحد امور هنری شبکه پرس تی‌وی دوشنبه‌ها ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه‌شنبه ساعت 3 و 30 دقیقه و چهارشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =