شاید سلتیک پیش از این، از اینکه آزمون را به خدمت نگرفته بود، خوشحال بود ولی حالا اوضاع به کل عوض شده است.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به عملکرد ضعیف سردار آزمون در ابتدای فصل با پیراهن روبین کازان، هواداران این تیم از اینکه این تیم اسکاتلندی ستاره ایرانی را به خدمت نگرفت خوشحال بودند ولی حالا با درخشش اخیر او، بار دیگر توجهات به سمتش جلب شده است. نشریه سان اسکاتلند در ماه جوئن سال گذشته مدعی شد که قهرمان اسکاتلند به دنبال جذب سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران است. پیش از این نیز راجرز در زمان حضورش در لیورپول، آزمون را زیر نظر داشت. با این حال سلتیک موسی دمبله را حفظ کرد و به دنبال مهاجم تیم ملی ایران نرفت.

 

 

 

مهاجم 23 ساله پیش از دسامبر گلی به ثمر نرسانده بود و از همین رو، تصمیم سلتیک برای عدم جذب او به نظر تصمیم درستی بود. با این حال فرم اخیر او باعث شده تا شایعات تابستانی در موردش زیاد شود.

آزمون حالا در 6 بازی اخیرش، 5 گل به ثمر رسانده که سه گل آن در دو بازی اخیرش بوده است و سه پاس گل نیز به ثبت رسانده است. راجرز از هواداران این مهاجم ایرانی است و او را به عنوان زلاتان ابراهیموویچ ایرانی می‌شناسد و عجیب نیست که فرم خوب اخیر سردار، بار دیگر توجه راجرز را جلب کرده است.

در حالی که ادوارد به صورت قرضی در سلتیک حضور دارد و شایعات در مورد جدایی موسی دمبله بیش از پیش شنیده می‌شود، آزمون بار دیگر وارد فهرست خرید راجرز شده است. او مطمئنا باید روند خوب خود را ادامه دهد و در جام جهانی نیز همین فرم را حفظ کند تا فصل آینده در سلتیک توپ بزند.

 

4343

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =