محسن خلیلی می گوید که پیراهن شماره17 را به عشق فرشاد پیوس بر تن می کند این در حالی است که محسن در پرسپولیس شماره 9 را می پوشید.

محسن خلیلی، شماره 17 جدید تیم استیل آذین در ارتباط با حضورش در این تیم پرستاره به سایت رسمی این باشگاه گفت : «بعد از جدایی از پرسپولیس پروسه انتخاب تیم جدیدم به آخرین روز فصل نقل و انتقالات کشیده شد. دوست داشتم در تهران و در تیمی که مدعی قهرمانی باشد بازی کنم اما برای پیوستن به استیل آذین با مشکلاتی مواجه شدم و برای مذاکره با مدیران صنعت نفت راهی آبادان شدم. وقتی در آبادان بودم، مدیران استیل آذین با من تماس گرفتند و خوشبختانه توافق نهایی انجام شد.»

خلیلی ادامه می دهد« زمانی به عقد قرار داد با این تیم و پیوستن به استیل آذین بیشتر علاقمند شدم که خواست همه اعضای این تیم را تنها قهرمانی دیدم. میل به قهرمانی و کسب افتخار از سوی مسئولان این باشگاه برای من هیچ جای تردیدی باقی نگذاشت و من هم بلافاصله قراردادم را با استیل آذین امضا کردم.
من با انگیزه کسب چهارمین قهرمانی استیل آذین را انتخاب کردم. پیش از این در سایپا و پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسیده بودم. البته با پرسپولیس هم لیگ و هم جام حذفی را برده ام ضمن اینکه من طعم آقای گلی را نیز چشیده ام. حالا هم در استیل آذین به دنبال چهارمین قهرمانی هستم و علاوه بر تلاش برای کسب قهرمانی به دنبال آقای گلی نیز خواهم بود.»

خلیلی در پایان در مورد حضورش با پیراهن شماره 17 استیل آذین گفت«: همیشه پیراهن شماره 17را به خاطر فرشاد پیوس دوست داشتم به همین دلیل هم تصمیم گرفتم پیراهن شماره 17 استیل آذین را بپوشم .»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 77187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =