حماس حضور افسران صهیونیستی در مراسم فارغ التحصیلی گروهی از نیروهای امنیتی فلسطین را مزدوری مستقیم خواند.

دولت حماس ضمن محکومیت همکاری‌های امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی، حضور افسران صهیونیستی در مراسم فارغ التحصیلی گروهی از نیروهای امنیتی فلسطین را یک "ننگ تاریخی" و نوعی مزدوری مستقیم خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دولت اسماعیل هنیه در نشست هفتگی خود در شهر غزه تاکید کرد که هر گونه مذاکره مستقیم و یا غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی به منزله به بازی گرفتن منافع ملت فلسطین و هدر دادن وقت و نیز کمک به بهبود وجهه دولت عبری در عرصه بین المللی است.

دولت منتخب فلسطین در همین راستا، توقف دیدارهای امنیتی مذکور و تلاش برای قطع هر گونه روابط طرف‌های فلسطینی، عربی و بین المللی با رژیم صهیونیستی را خواستار شد و تاکید کرد: طرف‌های مذاکره کننده با رژیم صهیونیستی نماینده ملت فلسطین نیستند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دولت همچنین ضمن هشدار نسبت به طرح‌های صهیونیستی طراحی شده برای سیطره بر املاک شهروندان فلسطینی در شهر اشغالی قدس با استفاده از حربه قانون "املاک غائبین"، بار دیگر از اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی خواست که تصمیمات موثری برای نجات شهر اشغالی قدس از بلای یهودی سازی اتخاذ کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 77342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =