ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح جزئیات اجرای طرح جدید ترافیک در تهران از افزایش دو ساعته زمان اجرای طرح ترافیک تهران از دهم اردیبهشت ماه خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار در نشست خبری صبح امروز خود در مورد اجرای طرح ترافیک جدید تهران اظهار کرد: بنابر اعلام مسئولان شهرداری طرح ترافیک جدید در تهران از 15 اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد و آنطور که به ما اطلاع دادند سهمیه سازمان‌ها توزیع شده و افرادی که اخذ دریافت مجوز دارند نیز در سایت ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: در طرح ترافیک جدید تهران محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد تغییری نکرده است، اما زمان اجرای طرح ترافیک تغییر کرده و از 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت، بنابراین ساعت اجرای طرح ترافیک دو ساعت افزایش یافته است.

مهماندار افزود: در ساعت اجرای طرح زوج و فرد تغییری ایجاد نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه اجرای ارشادی طرح ترافیک نیز گفت: افرادی که تا 31 اردیبهشت ماه و حداکثر برای یکبار وارد محدوده طرح ترافیک شوند برایشان پیامکی صادر شده و از آنها خواسته می‌شود که تا 31 اردیبهشت با مراجعه به سایت اقدام به پرداخت عوارض کنند تا جریمه نشوند اما اگر چنین کاری را نکنند جریمه خواهند شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ح.ن A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    1 2
    در خبر قبلی که فکر کنم شنیه باز هم از قول همین راهنمایی و رانندگی انتشار دادید اعلام کرده بودید افرادی که طرح 96 را دارند میتوانند تا اخر اردیبهشت هم استفاده کنند...الان تکلیف چیه؟...
  • معصومي FI ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    2 2
    پلاك فرد با زوج چه فرقي دارد ؟ آيا پلاك زوج عوارض بيشتري مي پردازد كه فقط در روزهاي يكشنبه و سه شنبه داراي محدوديت هست ؟ پلاكهاي فرد تعدادشان بيشتر هست و با اين اوصاف ظلم و بي عدالتي بر آنها بيشتر تحميل مي شود . بهترين روش همان اجراي زوج يا فرد بر مبناي روزهاي تقويم مي باشد يعني بطور مثال روزهاي 1 ، 3 ، 5 ، 7 ، 9 و ... هرماه براي ماشين هاي فرد و روزهاي 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 و ... هرماه براي ماشين هاي زوج ؛ اين روش منطقي هست نه روش فعلي بر اساس روزهاي هفته كه صدرصد ظلم و بي عدالتي مي باشد
  • بی نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    5 1
    اگه میشه لظفا هرچی ظرح دارین رو بیست وچهار ساعته کنید اصلا چه معنی داره مردم ماشین سوار شن