۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، یک ایستگاه جدید در مسیر راه‌آهن میانه - اردبیل احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ موسی کنعان‌پور در در جلسه جانمایی ایستگاه‌های راه‌آهن استان اردبیل اظهار کرد: با هدف خدمت‌رسانی بیشتر و تسهیل در استفاده هر چه مناسب راه‌آهن میانه - اردبیل با بررسی و کارشناسی‌های انجام پذیرفته با احداث یک ایستگاه جدید در مسیر تقاطع خلخال موافقت به عمل آمد.

وی افزود: برای اتمام و تکمیل هر چه مطلوب پروژه راه‌آهن اردبیل عملیات عمرانی و زیرساختی در حال انجام بوده تا برای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب و مناسب به مردم تمامی تلاش‌های خود را به‌کار بسته و از ظرفیت‌های موجود بهره گرفته شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در خصوص وضعیت پیشرفت احداث راه‌آهن اردبیل میانه و زمان به بهره‌برداری رسیدن آن گفت: در ماه‌های اخیر این پروژه پیشرفت خوبی را داشته و امکانات زیرساختی و عمرانی به سرعت در حال اجرا است.

کنعان‌پور تصریح کرد: با توجه به زمان‌بندی انجام پذیرفته برخی از ایستگاه‌ها در حال اسکلت‌بندی و احداث بوده و عملیات ساخت دیگر ایستگاه‌ها نیز به زودی آغاز خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =