۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
سرانه پستی ایران کمتر از ۶ مرسوله است

ایرنا نوشت : عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران، سرانه پستی کشور را کمتر از 6 مرسوله و کشورهای اروپایی را 700 مرسوله اعلام کرد.

فریبا مرادی روز سه شنبه در جریان معارفه مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از رشد چشمگیر خدمات پستی در دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار کرد: بیش از 476 میلیون مرسوله پستی پارسال در کشور جابه جا شد.

وی رشد محسوس ترافیک و بسته های امانتی سال گذشته را نشانه فعالیت های به روز شرکت پست به عنوان حلقه اتصال بین تولید و مصرف کننده در بخش اقتصادی اعلام کرد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران، با اشاره به اینکه جهت گیری پست در جهان به سمت اسناد و کالاست، تاکید کرد: با توجه به تغییر نیاز مشتریان، شرکت پست جمهوری اسلامی می کوشد تا در خدمت رسانی در جهت رونق اشتغال، سهولت و دسترسی آسان به محصولات و مرسولات گام بردارد.

وی، توسعه تجارت الکترونیک و اهمیت 2 طرح در حال اجرای 'جی نف' و 'سیماک' در شرکت پست را یادآور شد و افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح های الکترونیکی در برنامه ششم توسعه، تحولی در ارتباطات کشور ایجاد خواهد شد.

مرادی با اشاره به اینکه طرح سیماک در راستای تحقق دولت الکترونیک اجرا می شود، گفت: یکپارچه سازی اطلاعات جهت برنامه ریزی مدیریتی، جلوگیری از زمین خواری، ایجاد شناسنامه الکترونیک املاک و ارتقای سلامت اداری، بخشی از مزایای اجرای طرح ملی ارتباطی است.

وی،همچنین در باره طرح جی نفت گفت: با اجرای این طرح می توان به هر مکان کد پستی یونیک، آدرس استاندارد و تخصیص طول و عرض جغرافیایی دارد و این سه گزینه را روی نقشه های بومی قرار داد.

گفتنی است ، در این آیین 'سید عبدل درگاهی' به عنوان مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات عنایتی مدیر کل سابق تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =