مدیر عامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی مجموع کمکهای خیرین سلامت را در سال گذشته، ۱۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عبدالمجید حمیصی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی در تشریح این خبر گفت: خیرین نیکوکار استان آذربایجان‌غربی، در سال ۱۳۹۶ یکصد و پانزده میلیارد ریال در عرصه بهداشت و درمان استان مشارکت کردند که این مبلغ نسبت به سال قبل ترش افزایش ده درصدی داشته و انتظار می رود در سال ۱۳۹۷ این مشارکت به ۱۵۰میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه خیرین سلامت در دو بخش به حوزه سلامت استان کمک می کنند افزود : در بخش دانشگاهی خیرین به واحد های درمانی و بهداشتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هدایایی از جمله زمین ، تجهیزات یا نقدی اهدا و یا نسبت به احداث اقدام می نمایند و در بخش غیر دانشگاهی ، خیرین نسبت به کمک به عرصه سلامت در بخش خصوصی و خیریه که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نمی باشد مشارکت می کنند .

حمیصی در خصوص مشارکت و کمک های مردمی در بخش دانشگاهی گفت : از ۱۱۵ میلیارد ریال حدود ده میلیارد ریال کمکهای نقدی ، اهدای ۲۲۴۳۸ متر مربع زمین به ارزش ۶۵ میلیارد ریال ، احداث و اهدای دو پایگاه جامع سلامت و یک مرکز دیالیز در ۱۸۳۰ مترمربع به ارزش ۱۴ میلیارد ریال بوده و خیرین ارجمند بابت خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به مراکز بهداشتی درمانی مبلغ ۲۳ میلیارد ریال پرداخت و مابقی بابت سایر موارد نظیر یخچال ، تلویزیون ، پتو ، کولر گازی و ... اهداء شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =