یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در حال حاضر رسیدگی به شکایت نمایندگان مجلس از هیئت‌رئیسه در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و کمیسیون در موعد مقرر به این شکایت رسیدگی خواهد کرد.

سید فاضل موسوی نماینده مردم خدابنده و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به شکایت برخی نمایندگان مجلس از هیئت رئیسه گفت: نمایندگان شاکی معتقدند، پروسه‌ای که برای وقف‌کردن دانشگاه‌های غیر‌انتفاعی طی شد، قانونی نبوده است.

وی در این باره افزود: در حال حاضر رسیدگی به این شکایت در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و کمیسیون در موعد مقرر به این شکایت رسیدگی خواهد کرد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: شاکیان در مورد این پرونده به طور خلاصه دلایل خود را به کمیسیون ارائه کرده‌اند، کمیسیون هم موضوع را به هیئت رئیسه اعلام کرده و خواستار ارائه توضیحات و موارد مدنظر در این باره خواهد شد.

گفتنی است، الیاس نادران نماینده مردم تهران اخیرا اعلام کرده بود که تعدادی از نمایندگان از هیئت‌رئیسه به دلیل "عدم رعایت آئین‌نامه داخلی مجلس و تخلف از آن "‌ در جریان بررسی طرح وقف اموال دانشگاه آزاد به کمیسیون اصل 90 شکایت کرد‌ه‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 77607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =