دیدار دادستان خرم آباد با مدیران شرکت گاز استان

دادستان خرم آباد در دیدار با مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت گاز لرستان ضمن قدردانی از خدمات این شرکت بر اجرای دقیق قوانین و مراقبت از بیت المال تاکید نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید رازانی  با اشاره به اینکه هم اکنون خدمات شرکت گاز لرستان در اقصی نقاط استان بخصوص در روستاهای دور افتاده بر کسی پوشیده نیست اظهار امیدواری کرد که هیچگاه دشواری کار موجب کاهش کیفیت خدمات به مشترکین نشود.
دادستان مرکز لرستان افزود: مدیران باید همواره از ابزارهای کنترلی بر مجموعه تحت نظر خود استفاده کنند تا از بروز تخلفات جلوگیری کند.
وی خاطر نشان کرد: دادستان بعنوان مدعی العموم میتواند در صورت درخواست شرکت گاز با متخلفینی که حقوق شرکت گاز و دولت را تضییع نموده اند برخورد نماید و حقوق را از متخلفین استیفا نماید.
رازانی تصریح کرد: دادگستری استان لرستان این آمادگی را دارد که علاوه بر برخورد با متخلفین در پیشبرد طرح های گازرسانی این شرکت را یاری نماید.
در این دیدار مدیر عامل شرکت گاز ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مجدانه دادستان لرستان گفت: مجموعه قضایی استان همواره همکاری همه جانبه ای را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به هم استانی های عزیز با مجموعه شرکت گاز لرستان داشته است.
مهندس لطفعلیان در ادامه گزارش مبسوطی از عملکرد، اهداف و ماموریت شرکت گاز لرستان ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد که نتایج اینگونه جلسات می تواند شرکت را در بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکین یاری نماید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =