باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر حضور یکی از بازیگران سینما در استادیوم به همراه همسرش و گریم او در شبکه های اجتماعی منتشر شد که رییس پلیس تهران می‌گویند از این پرونده اطلاعی ندارم.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره حضور همسر محسن افشانی در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از پرونده افشانی و همسرش اطلاعی ندارم. لطفا در این باره از من سوالی نپرسید.

وی درباره اجرای طرح رعد گفت: بنای پلیس برخورد جدی در خصوص سارقین، قاچاقچیان می‌باشد. پلیس پایتخت بیش از 20 روز است که در محلات پر خطر اعم از شوش، هرندی و مولوی که مستقر شده‌اند و در کوچه‌های این محلات به دنبال معتادین و خرده‌فروش‌ها هستند. وظیفه کلانتری‌های بخش‌های تهران بزرگ برخورد با سارقین باند و سابقه‌دار است و مکلف بر انجام وظایف خود می‌باشند.

سردار رحیمی با بیان اینکه هر کلانتری باید حوزه استحفاظی خود را از وجود مجرمان و قاچاقچیان مصون بدارد، افزود: تقویت واحدهای کلانتری در دستور کار ما قرار گرفته است و در راستای کاهش زمان وقوع جرم و کشف جرایم باید اقدامات لازم توسط کلانتری‌ها انجام شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در طرح رعد 11، 85 کلانتری و پاسگاه در تهران بزرگ فعالیت می‌کنند، گفت: طی 24 ساعته گذشته توسط کلانتری‌های مختلف تهران 352 مخفیگاه سارقین، معتادان و قاچاقچیان شناسایی و مورد هجوم پلیس قرار گرفته و 546 نفر از سارقین دستگیر شدند. از 45 باند سارقین خودرو، 325 خودرو کشف شده است. همچنین در این رابطه تاکنون 362 پرونده تشکیل شده که این پرونده‌ها شامل اقلام تلفن همراه، ضبط و باند ماشین، لاستیک، باتری خودرو بوده و ارزش ریالی آن‌ها بالغ بر 47 میلیارد ریال است.

وی افزود: با دستگیری 320 نفر از خرده‌ فروشان مواد مخدر، حدود 24 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شده است. همچنین 45 گروه قاچاق مواد مخدر به داخل کشور منهدم شده اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: اولین طرح رعد موسم به «رعد یک» در آبان ماه سال گذشته اجرا شد که به دنبال آن، تعدادی از سارقان و قاچاقچیان با تلاش پلیس شناسایی و دستگیری شدند. در این طرح پلیس منتظر نمایان شدن سارقین نبوده و خود به دنبال آنها رفته و آنها را دستگیر کرده‌ است.

وی افزود: با اجرای طرح رعد، کشف جرائم و سرقت‌ها توسط پلیس 13 درصد افزایش یافته است که نسبت به سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

نصب دوربین آفلاین روی لباس ماموران پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: از آغاز هفته ناجا در سال گذشته، پلیس اقدام به نصب دوربین‌های آفلاین در دو سر کلانتری تهران کرد که این دوربین‌ها از حالت آفلاین به آنلاین درآمده است. این دوربین‌ها فقط مختص پلیس پیشگیری نیست و پلیس امنیت نیز از این دوربین‌ها استفاده می‌کند.

سردار رحیمی در پایان اظهار داشت: طرحی مبنی بر پخش جام ‌جهانی 2018 روسیه در سینماهای کشور به دست پلیس نرسیده است و اگر قرار به اجرای چنین طرحی قرار باشد، باید از قبل به ما اعلام کنند تا ما آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =