اپل به‌عنوان عرضه‌کننده دیرهنگام، با فروش 600 هزار اسپیکر هوشمند «هوم پاد» در فصل اول سال مالی 2018 رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس آمار منتشره از سوی Strategy Analytics علی‌رغم کسب رتبه چهارم بعد از آمازون، گوگل و علی‌بابا، فاصله زیادی با رقبا دارد.{لینک}

آمازون و گوگل درمجموع 70 درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار گرفتند و سهم 6 درصدی اپل ناچیز هرچند است، اما باعث شد تا آمازون سهمش به زیر 50 درصد برسد. آمازون با عرضه 9.2 میلیون اسپیکر در فصل اول و رشد دو برابر نسبت به سال قبل بیش از 43.6 درصد از بازار را در دست گرفت و گوگل با عرضه 2.4 میلیون اسپیکر سهمی معادل 26.5 درصد را در اختیار گرفت.

علی‌بابای چین و شائومی(شیائومی) نیز به ترتیب 700 هزار و 200 هزار اسپیکر راهی بازار جهانی کردند.  سایر فروشندگان با عرضه 1.3 میلیون اسپیکر توانستند 13.9 درصد از سهم بازار را از آنِ خود کنند.

5656

کد خبر 778563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =