میزان نوشت: مارال فرجاد گفت: مخاطبان به خاطر نقشم در فضای مجازی و اینستاگرام به من فحاشی کرده و بد و بیراه می گفتند. وقتی در سریال تصادف کردم از روی ناراحتی و حرص برایم پیغام گذاشتند که خوب شد تصادف کردی و دست از سر حاجی برداشتی.

مارال فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره سریال "رهایم نکن" گفت: لیلا رنگرزان من را برای این نقش انتخاب کرد، در دیداری که داشتیم نقش را توضیح داد و سپس من فیلمنامه را خواندم. ایفا در نقشی جذاب که بازیگر مقابلم امین تارخ بود از یک طرف و کار کردن با محمدمهدی عسگرپور از طرف دیگر برایم جذابیت این کاراکتر را چند برابر کرد بنابراین بازی در "رهایم نکن" را پذیرفتم.

وی با اشاره به تاثیر بازی امین تارخ به عنوان بازیگر نقش مقابلش اظهار کرد: اگر نقش مقابل در سریال را بازیگر خوبی ایفا کند تاثیر زیادی در بازی‌ها خواهد داشت البته امین تارخ برای نقش و کاری که دارد ارزش و احترام قائل است و انرژی زیادی صرف آن می‌کند. همچنین به بازیگر مقابلش احترام می‌گذارد، من و امین تارخ بسیار با هم تمرین می‌کردیم، خوبی وی این است که قبل از این که کار را با کارگردان تمرین کند با همان بازیگری که بازی دارد 10 بار تمرین می‌کند بنابراین با همین شیوه دیالوگ‌ها را حفظ و تجزیه و تحلیل می‌کردیم.

بازیگر «رهایم نکن» ادامه داد: سپس در نزد کارگردان تمرین‌ها انجام می‌شد تا متوجه شویم که او از ما چه می‌خواهد و سپس جلوی دوربین می‌رفتیم. تمرین‌هایی که پیش از رفتن جلوی دوربین انجام می‌دادیم باعث شد که نقش برایم راحت‌تر و جذاب‌تر باشد و بهتر از آب در آید.

فرجاد درباره علاقه اش به نقش منفی یا مثبت توضیح داد: هر نقش مثبتی یقینا به طور کامل مثبت نیست و ممکن است نقطه منفی هم داشته باشد و هر نقش منفی هم به شکل کامل منفی و بد نیست و ممکن است نقطه مثبت داشته باشد. اگر بخواهیم نقشی که در سریال رهایم نکن ایفا کردم را بررسی کنیم این نقش از جهتی به طور کامل منفی نیست چون کار او یعنی اخاذی و قبولاندن خود در دل حاج رسول به خاطر پدر و مادر پیر و برادرش بود، اما به طور کلی نمی توانم مطلق بگویم نقش مثبت را دوست دارم یا منفی ولی بیشتر نقشی که چالش داشته باشد و مرا به چالش بکشاند را می پسندم و در سریال رهایم نکن نیز نقش شهره یا همان محبوبه نقشی چالش برانگیز است.

وی بازخورد مخاطبان نسبت به نقشش در سریال "رهایم نکن" را خوب و جذاب دانست و افزود: در تئاتر تجربه بازی در چنین نقش‌هایی را داشتم اما در تلویزیون این نوع نقش را برای اولین بار تجربه کردم. مخاطبان به خاطر این نقش در فضای مجازی به من فحاشی کرده و بد و بیراه می گفتند. وقتی در سریال تصادف کردم از روی ناراحتی و حرص برایم پیغام گذاشتند که خوب شد تصادف کردی و دست از سر حاجی برداشتی.

این بازیگر درباره پایان سریال «رهایم نکن» بیان کرد: پایان سریال قطعا غافلگیر کننده و عجیب است. ماجراها و نکات زیادی در رهایم نکن وجود دارد، علاوه بر این رازهایی در شخصیت اصلی سریال وجود دارد که چون شهره از آن اطلاع دارد به اخاذی، دلبری، گروگانگیری و تهدید اقدام می کند تا به اهدافش دست یابد.

فرجاد ادامه داد: دو سکانس را در این سریال دوست داشتم. یکی سکانس مربوط به حاج رسول که در رستوران ضبط شد و دیگری سکانسی که حاج رسول توسط شهره به رستوران دعوت می‌شود و خبر از دیدن خواب پدرش به او می‌دهد.

وی به پایان تولید سریال «رهایم نکن» پیش از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: "رهایم نکن" تولید بسیار خوبی داشت و علی پور کیانی تهیه کننده بسیار خوب، این سریال را مدیریت کرد. این گونه نبود که با عجله کار جلو رود بلکه از مهر 96 به مدت 7 ماه برای تولید فرصت داشتیم.

فرجاد درباره فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد از تئاتر دارد که در حال بررسی آنهاست و هنوز قرارداد نبسته ام. همچنین سه فیلم سینمایی «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، "ماهور" به کارگردانی مجید نیامراد و "پریسا" به کارگردانی محمدرضا رحمانی را در انتظار اکران دارم. تلاش خود را کرده‌ام و امیدوارم که دفاتر پخش و تهیه کنندگان نیز تلاش کنند که این آثار در پرده اکران با استقبال مخاطب روبرو شود.

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    اصلا کسی این سریالارو نگاه میکنه ؟؟؟
    • بی نام DE ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      5 1
      حتما دیدن که حالا فحش می دن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    70 5
    میگن چ ا رودخونه های مملکت خشک شده از بس اب بستن به این سریال
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    21 21
    اگه بابات نبود تو اصلا"مي تونستي بازيگربشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • mim A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    5 0
    ...وقتی در سریال تصادف کردم از روی ناراحتی و حرص برایم پیغام گذاشتند که خوب شد تصادف کردی و دست از سر حاجی برداشتم... سریال رو ندیدم ولی همین یه جمله قشنگ معلوم میشه چه سریال جذابیه
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    21 0
    اخبار مهم کشور
  • محمدرضا A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    3 2
    من از طرف همه هوادارا عذر میخوام. اصلا شما به من فحش بده.