۰ نفر
۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۵:۲۸

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی کرمانشاه از دستگیری فرد شروری دارای سوابق درگیری، عربده کشی، مزاحمت و کیف قاپی بود، خبرداد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرهنگ حبیب اله جهان‌فر، درباره دستگیری شرور سابقه‌دار در کرمانشاه اظهارکرد: در پی ارجاع پرونده‌ای جهت دستگیری فردی به نام «مسعود» به اتهام سرقت، کیف قاپی و ایجاد مزاحمت برای بانوان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات انتظامی این استان قرار گرفت.

جهان‌فر افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، نامبرده از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده که در سال گذشته نیز در دو مرحله به اتهام ایجاد مزاحمت، تهدید، توهین و قدرت‌نمایی دستگیر و زندانی شده بود و پس از آزادی از زندان، مجددا اعمال مجرمانه خود را از سر گرفت.

رییس پلیس انتظامی استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق متهم موضوع به صورت ویژه پیگیری و در نهایت با تعقیب، مراقبت و انجام کارهای اطلاعاتی و فنی متهم در محله فرهنگیان کرمانشاه شناسایی شد.

وی اظهار کرد: متهم به محض مشاهده ماموران با خودرویش متواری شد، سرانجام با تلاش و تعقیب ماموران و با هدف قرار دادن لاستیک، خودرو متهم متوقف شد.

جهانفرتصریح کرد: با توقف این خودرو، متهم به ماموران پلیس حمله‌ور شده و اقدام به عربده‌کشی کرد اما سرانجام با اقدام قاطع ماموران دستگیر شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 78070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =