سرمربیان تیم‌های السد و الدحیل قطر، ملی‌پوشان پرسپولیس و استقلال را در جام جهانی زیر نظر می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال السد و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب حریف استقلال و پرسپولیس ایران خواهند بود و دو جدال ایرانی - قطری در این مرحله برگزار خواهد شد.


از همین رو روزنامه الشرق قطر در گزارشی به اهمیت حضور ملی پوشان استقلال و پرسپولیس در جام جهانی برای سرمربیان تیم های السد و الدحیل اشاره کرده است.

 

در این گزارش آمده است: جمال بلماضی و ژسوالدو فریرا در این رقابت ها بازی های ایران را دنبال می کنند چرا که 6 بازیکن از این دو تیم در تیم ملی ایران حضور دارند. پژمان منتظری، بازیکن سابق ام صلال، امید ابراهیمی، روزبه چشمی و مجید حسینی از استقلال در لیست تیم ملی هستند و علیرضا بیرانوند و وحید امیری هم دو نماینده پرسپولیس هستند پس از اینکه سرمربی پرتغالی تیم ایران، سیدجلال حسینی را به شکل ناگهانی خط زد.

 

بدون شک جدال السد و الدحیل با این دو تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت خواهد بود به ویژه با علم به این که 6 بازیکن از این تیم ها در جام جهانی بازی های سخت و سنگینی انجام می دهند و به تجربه بین المللی شان افزوده خواهد شد. بنا بر این برای فریرا و بلماضی تماشای دقیق جام جهانی و زیر نظر گرفتن عملکرد ستاره های پرسپولیس و استقلال در پیراهن تیم ملی واجب و ارزشمند خواهد بود.

 

جالب اینجاست که این 6 بازیکن در کنار مرتضی پورعلی گنجی، ستاره خط دفاع السد، ترکیب تیم ایران را تشکیل می دهند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =